Jesli chcesz byc w porzadku to raczej powinienes wgrac V20L bo jesli mnie pamiec nie myli taka wersja oficjalnie obowiazuje u nas.
Niezgodnosc towaru z umowa przysluguje kazdemu klientowi indywidualnemu, a nie tylko w wypadku wziecia telefonu u operatora.
Zreszta prawdopodobnie mylisz pojecie, bo to, ze zaniesiesz telefon do operatora to jeszcze o niczym nie swiadczy, bo jesli nie powiesz konkretnie o co Tobie chodzi to operator wysle go po prostu do serwisu.
Generalnie niezgodnosc towaru z umowa jest szybsza i pewniejsza metoda, bo jesli zrobisz to oficjalnie, pisemnie to sprzedawca ma 14 dni, zeby sie do tego ustosunkowac. Mozesz zadac wymiany na nowy albo naprawy, kwestia czego oczekujesz i jakie roszczenia uzna sprzedawca.
Odnosnie naprawy to nie ma scisle okreslonych terminow, regulamin masz w gwarancji albo na stronie serwisu, generalnie roznie to bywa.
Pewnie, ze lepiej zrobic fotki, udokumentowac stan telefonu przed naprawa, zeby miec w razie jakis problemow na czym sie oprzec.
Po szczegoly polecam odwiedzic rzecznika praw konsumenta.