Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

Dobrze znasz WordPressa? Czytaj więcej.. ×
maskva

Mazowieckie - Serwisy GSM

Rekomendowane odpowiedzi

maskva

Witam, od razu mówię, jestem laikiem w tych sprawach. Dlatego potrzebuję pomocy.

Dostałem tablet oblio mint 7 slim (jakiś turecko-chiński shit). Chodzi na androidzie 2.3 (nie wiem która wersja). Ma CPU cortex a 8 - 1 Ghz. I teraz najlepsze: nie chodzą na nim różne googlowskie aktywności takie jak android market, logowanie do youtuba itp itd. Nie wiem jak to naprawic, czy trzeba wgrać system od nowa czy wystarczy rootowanie. Tablet chciałem sprezenyować synkowi, aby pobierał sobie z marketu gry i różne takie. Ale w tej sytuacji jest kompletnie bezużyteczny. Powtarzam nie znam się na tym - dlatego poszukuję bratniej duszy, która mi pomoże. W nagrodę jakiś łiskaczyk lub równowartość w gotówce:))) Mieszkam w warszawie rejon Żoliborz - Bielany - Młociny.

Będę wdzieczny

marek

skva@wp.pl

tel 603 27 24 28

Edytowane przez GeoHot
    poprawiam nazwę wątku - przekształcenie w zbiorczy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Napisano (edytowane)

Jak w temacie, czy ktoś się para naprawą bootloadera w Warszawie? Telefon jest uwalony i trzeba go ożywić jakimś RIFFem albo czymś podobnym.

Edytowane przez GeoHot
    poprawiam nazwę wątku

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Odpowiadając sam sobie:

Odpowiedni serwis znajduje się w Galerii Mokotów, nazywa się GSMmarket i zrobił rzecz z dnia na dzień za 90zł. Tyle w temacie. :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam,