Skocz do zawartości
xxxprzemo

Problem z oprogramowaniem w LG swift 2x -

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich:)

    Od niedawna a w zasadzie od kilku dni jestem posiadaczem LG P990 i ogolnie jest to moj pierwszy kontakt z ta marka oraz z systemem android (wczesniej zwykle mialem stycznosc z symbianem - ostatnio na nokii 5800 i wiadomo ze czas zmiany nadszl wiec padlo na w/w model). Mam kilka pytan. Telefon juz byl zmodowany bo kupilem uzywke i na dobra sprawe nie wiem co dokladnie siedzi w tym telefonie i czy jest na 100% wszystko tak jak nalezy wiec mowie ze zapytam specjalistow:)

    A wiec wersja oprogramowania Android: 2.3.7

    Wersja modyfikacji: CyanogenMod-7.1.0-Optimus2x

    Numer Kompilacji GWK74

    Wersja jadra: 2.6.32.45-cyanogenmod

    I teraz przejde do podstawowych pytan:

    1. Zauwazylem, ze kiedy bateria jest ponizej 20% zdarza sie ze telefon resetuje sie w momencie proby uzyskania polaczenia telefonicznego oraz zdarzylo takze sie ze odebralem telefon i rozmawialem 4 sekundy po czym reset i po ponownym wlaczeniu (nie zarejestrowalo poczenia) i kiedy chcialem oddzwonic do osoby ktora dzwonila niestety nie moglem sie polaczyc bo 2 razy ponownie sie zresetowal. Dopiero po polaczeniu ladowarki i chwilowym podladowaniu "zakumal czacze". Czy jest to w tych modelach czasem jakas prawidlowosc czy tez blad oprogramowania?

    2. Wczoraj chcialem koledze pokazac jak aparat robi zdjecia. Byl wlaczony tryb pochmurno i do momentu kiedy nie przestawilem na "automatyczny" zdjecia wychodzily cale zielone... Czy to blad opragromawania czy czegos innego?

    3. Czytalem cos na temat tego ze w tej wersji androida nie mozna miec zwyklego radia fm? Czy jest to prawda czy ewentualnie jest jakas wersja apki ktora umozliwy odbieranie radia fm?

    4. Skad mozna doinstalowac jakies inne motywy bo ten standardowy wyglad jakos do konca do mnie nie przemawia.

    Z gory dziekuje za pomoc :)

    Moj blad !! Prosze o przeniesienie do Pomocy technicznej w dziale LG 2x :)

    Edytowane przez xxxprzemo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaki masz build CM7? Ja w 203 mam radio FM, co prawda wymaga uruchomionego BT, ale działa nieźle.

    Motywy pobierasz z xda. Jest ich tam naprawdę sporo. Ewentualnie możesz po prostu zmienić Launcher.

    Co do restertów, nigdy mi się nie przydarzyły na tym romie. Korzystasz ze standardowego dialera?

    Nie wiem, o co chodzi z aparatem, polecam zamiennik LGCamera z marketu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

    Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat
    Pewne problemy z LG Swift 2x [/WARNT]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A w jaki sposob sprawdzic wersje build? Wszystkie wersje softu jakie byly podane w informacji o telefonie napisalem powyzej a wersji build nie moge znalesc...

    Co do motywow to zainstalowalem Go launchera noi juz kilka tematow juz sciagnalem i od razu lepiej sie patrzy:)

    Co do restartow to faktycznie bardzo dziwna i irytujaca rzecz... o ile np polaczenia przychodze moge przyjmowac i w zasadzie nie resety a wylaczenia telefonu zdarzaja sie co kilka polczen to jesli chodzi o polenia jakie ja chce wykonac to niestety ale moge wykonac po ok srednio 3 wylaczenia telefonu i dopiero wtedy moge sie polaczyc z wybrana osoba...

    Co do dialera to jest to tak standartowy dialer. Ale zainstalowalem rocketDial i jest to samo...

    Co w takim raize moze byc przyczyna? Moze odinstalowac wszystkie programy bo w zasadzie sam nie wiem co za taki stan rzeczy moze odpowiadac... Moze malo ramu? Bo w sumie naprawde sporo zainstalowalem tych programow co moze odbilo sie niekorzystnie na systemie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na mój gust to powinieneś wrzucić sobie oficjalny rom v20m (sposób podany jest na forum), zrobić roota (są dwa sposoby: albo za pomocą oneclick root lub dłuższym sposobem [opisany na forum]), potem wgrać ROM Manager (wystarczy darmowa wersja z marketu) - z jego poziomu zflaszować CWM i na koniec przejśćdo CWM i zrobić backup romu (polecam później w managerze plików zmienić jego nazwe np na v20m stock - przyda ci się za miesiąc czy dwa jak będziesz chciał wrócić do tego co fabryka dała).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na mój gust to powinieneś wrzucić sobie oficjalny rom v20m (sposób podany jest na forum), zrobić roota (są dwa sposoby: albo za pomocą oneclick root lub dłuższym sposobem [opisany na forum]), potem wgrać ROM Manager (wystarczy darmowa wersja z marketu) - z jego poziomu zflaszować CWM i na koniec przejśćdo CWM i zrobić backup romu (polecam później w managerze plików zmienić jego nazwe np na v20m stock - przyda ci się za miesiąc czy dwa jak będziesz chciał wrócić do tego co fabryka dała).

    A jak uwazasz moze to byc wina z oprogramowaniem? Cholera bardzo sie tego obawiam bo ja tego nie wgrywalem... i nie wiem w zasadzie jak krok po kroku wrocic do fabrycznego romu... pokombinuje z inna karta sim co raczej nie bedzie to przyczyna wydaje mnie sie...

    a powiedz jeszcze mi bo w ustawienia jest w kategorii "ustawienia uzytkownika" cos takiego jak ustawienia fabryczne i tam jest opcja kopia zapasowa oraz autoprzywracanie oraz ustawienia fabryczne. To jesli wybiore ustawienia fabryczne to po prostu skasuja mi sie wszystkie aktualnie wgrane programy i ustawienia jakie wykanlem tak? a mod CyanogenMod-7.1.0 zostanie i bedzie w ustawieniach defaultowych?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak przywróci ci ustawienia fabryczne ale to tylko jedna strona medalu.

    Z drugiej strony na telefonie mogły być instalowane (z poziomu cwm) zmodyfikowane wersje kernela czy inne fixy.

    Ja do tego podchodzę jak do samochodu.

    Gdy kupuję nowy (używany) samochód to sprzątam w środku gdzie się da, sprawdzam wszystkie płyny, wymieniam olej, filtry, rozrząd i pompuje opony ;)

    Wolę wiedzieć co mam po prostu.

    opisane przeze mnie czynności są proste i opisane krok po kroku także kwestia tylko odrobiny chęci ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ja do tego podchodzę jak do samochodu.

    Gdy kupuję nowy (używany) samochód to sprzątam w środku gdzie się da, sprawdzam wszystkie płyny, wymieniam olej, filtry, rozrząd i pompuje opony

    Wolę wiedzieć co mam po prostu.

    opisane przeze mnie czynności są proste i opisane krok po kroku także kwestia tylko odrobiny chęci

    wiem co masz na mysli i podchodzisz do tematu zdrowo rozsadkowo, ze tak powiem :) boje sie tylko ze caszem moze uwalic sie cos calkiem nieprzewidywalnie... no ale zobaczymy bo z tego co widze to jesli nie beda dzialac rozmowy jak nalezy to po co mi taki telefon? wiec cos z tym musze zrobic. Wiec albo ingerencja w oprogramowanie albo oddac sprzedajacemu jesli nie zgodzi sie na zwrot telefonu w przypadku ingerencji w oprogramowanie tylko bedzie go chcial takiego jakiego mi odsprzedal.

    Powiedz mi tylko jeszcze jedna wazna rzecz. W takim raize od czego musze zaczac co na poczatek mam wgrac? Jakie oprogramowanie i czy jest wszystko gdzies napisane krok po kroku? Jest moze jakis filmik na youtubie?

    ---------------------------------------------------------------------------------

    udalo sie:) polaczenia znowu wkoncu dzialaja... przywrocilem system do ustawien fabrycznych :)

    Potrzebuje jeszcze pomocy w 2 kwestiach :)

    1. Czy macie jakis dobra apke z dobrym programem ktory robi skrzynke pocztowa z sms jak cos na styl np skrzynki pocztowej nokii? czyli skrzynka odbiorcza, elementy wyslane, elementy robocze, elementy dostarczone etc?

    2. Oraz program z dobrym slownikiem T9, (dobrze by bylo zeby mial sporo slow polskich oraz ucinal polskie znaki zeby nie skracalo wiadomosci).

    Przed awaria uzywalem Smart Keyboard Pro - w zasadzie calkiem niezla klawiatura ale zasob slow jest na bardzo niskim poziomie i trzeba wszystko dodawac (prawie wszystkie slowa to bezokoliczniki)

    Edytowane przez xxxprzemo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zainstaluj przyjazną klawiaturę, choćby Swype. I do tego GoSMS albo Handcent - oba ucinają ogonki.

    Swype też ma zresztą wersję z ucinaniem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no tak ale klawiatura swype pracuje na formacie klawiatury t9?

    A jaki program do takiej standartowej obslugi sms?

    Edytowane przez xxxprzemo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x