Skocz do zawartości
Lajkonik

Plus i wysoki rachunek.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich!

    Wiem, wiem... problem jak wiele innych, jednakże w moim przypadku wydaje mi się to dość dziwne.

    W umowie Plus dla firm otrzymałem telefon Xperia Arc za bardzo okazyjną cenę, więc grzechem było nie brać.

    Bardzo zadowolony możliwościami telefonu od razu włączyłem Wi-Fi i zacząłem zabawę w internecie. Oglądałem wszystko:

    facebook'a, youtube. Pobrałem całe masę gier i aplikacji (tych za darmo). Przyszedł rachunek za połączenia. Za internet

    musiałem zapłacić (a właściwie nie zapłacić ;]) całe 0zł, czyli nic!

    Przyszedł kolejny miesiąc i rachunek za intenet również wyniósł całe 0zł.

    Kolejny miesiąc i rachunek za internet = 8zł. Nie zdziwiło mnie to jendak, bo ra zdażyło mi się użyć intenetu poza Wi-fi.

    Znowóż kolejny miesiąc (kurcze, jak ten czas leci co nie?) i za internet do zapłacenia 30zł. Już wtedy się wkurzyłem,

    bo tak właściwie to do teraz nie wiem za co miałem zapłacić (nic nie pobierałem, a w interneci siedziałem bardzo sporadycznie,

    oczywiście łączyłem się tylko przez Wi-Fi). No, ale 30zł to nie jest jakaś wielka suma, więc po prostu zapłaciłem. No i w ustawieniach

    telefonu odchazyłem automatyczne aktualizację i zaznaczyłem aby telefon mógł aktualizować się tylko przez wi-fi.

    Teraz przechodzimy do sedna problemu. Dnia 2 stycznia odebrałem telefon od Plusa, że przekroczyłem limit internetu o

    600zł! Usłyszałem również, że "jeżeli wpłacę zaliczkę to moje konto nie zostanie zablokowane", równie miłym tonem odpowiedziałem

    pani, że "może mnie w du**ę pocałować'' i, że muszę to wszystko przeanalizować, więc od razu poprosiłem o billing.

    Faktura wraz z billingiem doszła dnia 3 lutego (4 dni temu). Jest tam zaznaczone, że raz na jakiś czas (10min do kilku godzin) pobierałem

    10 do 40kb danych. Oczywiście za te kilkanaście kb w przeciągu kilku dni (rachunek obejmuje dni 27.12.11- 02.01.12).

    Zapłacił bym jedynie ok. 15zł (tak liczyłem to), tylko, że dnia 2 stycznia o godzinie 00:38:41 wysłałem 402 kb danych a pobrałem

    ponad 530mb!!! Nie muszę chyba mówić, że w przeciągu tych paru dni w ogóle nie korzystałem z internetu w telefonie (nawet

    przez wi-fi). Najbardziej irytuje mnie fakt, że im mniej z owego internetu korzystałem tym więcej musiałem za niego zapłacić. Jeżeli

    się tak dzieje to chyba coś jest nie w porządku (no i podkreślę po raz setny, że korzystałem tylko przez wi-fi).

    Oczywiście jutro będę pisał reklamację, no i mam do was prośbę, abyście pomogli mi wybrać co mam w niej uwzględnić, oraz

    co mniej- więcej powiniem w niej napisać.

    Bardzo dziękuję za wszelakie odpowiedzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam pytanie czy masz zablokowane dane pakietowe w xperii

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm... dziwi mnie, że jedna aktualizacja może mieć aż 530mb (chyba sam android tyle nie waży!). Z resztą jak wspomniałem wyłączyłem automatyczne aktualizacje i pobieranie aktualizacji poza wi-fi. Jeszcze jedna rzecz, o której zapomniałem wspomnieć. Jak próbowałem się połączyć z internetem poza wi-fi to wyskakiwał mi komunikat "brak połączenia z siecią". Sprawdzałem kilka razy na paru stronach aby się upewnić i miałem tak za każdym razem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zbytnio ci nie pomogę ale w takiej sytuacji poproś też żeby plus zablokował ci internet żeby nie przesyłał ani ściągał, żebyś mógł łączyć się tylko za pomocą wifi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale co to da, że zablokują Autorowi tematu internet? Blokowanie internetu w telefonie z Androidem, to jak kupno samochodu, żeby stał w garażu :)

    Lepiej kupić jeden z pakietów typu Non-Stop (po przekroczeniu jest zwalniana prędkość, ale nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat) ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niby tak tylko, że to nadal nie wyjaśnia skąd taki wysoki rachunek.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cóż dziękuję za odpowiedzi, mam nadzieję, że reklamacje rozpatrzą pozytywnie, a tym czasem biorę się za uważną lekturę. Pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x