Skocz do zawartości
mastefix

usunięcie ikonek po aplikacjach

Rekomendowane odpowiedzi

mastefix

mam taki problem po odinstalowaniu np. gry zostaje ikonka i jak na nią "kliknę' to wyświetla mi się komunikat: "aplikacja nie jest zainstalowana w telefonie" jak można usunąć w.w ikonkę?

BTW: jako, że jestem kompletnie zielony w Androidzie itp. czy możecie podesłać link przydatnymi aplikacjami i opisami ich działania?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    GoRo

Przytrzymujesz ikonkę aż telefon lekko zawibruje i przeciągasz ją na dół ekranu na ikonkę kosza na śmieci, pojawia się ona dopiero po przytrzymaniu jakiejś ikonki/widgetu.

A od przydatnych aplikacji jest specjalny dział na forum.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    mastefix
    Przytrzymujesz ikonkę aż telefon lekko zawibruje i przeciągasz ją na dół ekranu na ikonkę kosza na śmieci, pojawia się ona dopiero po przytrzymaniu jakiejś ikonki/widgetu.

A od przydatnych aplikacji jest specjalny dział na forum.

hehe aż taki zielony to ja nie jestem:)

nie chodzi mi o usunięcie ikony z pulpitu czy jak to się nazywa, tylko o usunięcie ikony z okna aplikacji. chodzi mi o to, że po odinstalowaniu aplikacji zostaje sama ikonka [nie na pulpicie] tylko w oknie gdzie mogę wybierać aplikację.

to raz a dwa.

gdzie mogę znaleźć wszystkie ściągnięte aplikacje? bo nie które pojawiają się w tym oknie co otwieramy "przyciskiem" na dole ekrany a resztę widzę tylko gdy chcę ją odinstalować.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    GoRo

W oknie aplikacji nie powinny zostawać ikony, u mnie znikają wraz z odinstalowaniem.

Może spróbuj ponownie uruchomić telefon.

Wszystkie aplikacje są w menu: Ustawienia>>Aplikacje>>Zarządzaj Aplikacjami

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    mastefix

no własnie a u mnie nie znikaja tylko pojawia się info, ze danej aplikacji już nie ma:/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi