pepesz Hej, wczoraj nabyłem sobie swifta i jestem z niego bardzo zadowolony...ale mam problem. chciałem się połączyć z marketem ale nie mogłem. Przeczytałem, że może pomóc przywrócenie danych fabrycznych. Nie pomogło oraz telefon uważa, że nie ma pamięci żeby robić zdjęcia. Jestem nowy więc prosiłbym o dokładny opis pomocy 😛
kriss27 Menu -> Ustawienia -> Karta SD i pamięć telefonu -> Dostępne miejsce Ja mam ponad 80mb jeszcze i normalnie z marketu ściągam, robię zdjęcia i video.
pepesz Nie wiem czy dobrze napisałem...chodzi o to, że chciałbym żeby ktoś mi powiedział jak ustawić sobie ta pamięć, żebym mógł zdjęcia robić(mama 115mb wolnego) i co zrobić żeby ściągać z marketu (przypominam, że jestem zielony) 😃
TheMan17 Za każdym razem, gdy wsadzasz kartę pamięci do urządzenia (innego) powinna być ona formatowana przez to urządzenie. To może być przyczyną tego, że system wyświetla wolne ponad 100mb, ale nie zapisuje zdjęć, bo uważa, że nie ma miejsca. Spróbuj.
Ranndolf pamięć wewnętrzna służy tylko do instalowania na niej aplikacji... do zapisywania zdjęć jest karta pamieci
pepesz mhm...tego nie wiedziałem, dzięki ;] jeszcze jakby ktoś mógł podać link do tego co zrobić, żeby mi market działał. 🙂
Ranndolf ustawiłeś na telefonie konto google? bez tego nie połączysz się z marketem... potem trzeba zaakceptować warunki użytkowania i powinien market działać 😉
pepesz Nie ustawiłem...tutaj mam właśnie problem. Mam komunikat, że nie można ustanowić z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych.
Ranndolf musisz połączyć się albo przez wifi, albo poprzez połączenie internetowe w telefonie jeśli masz telefon z Orange i używasz Orange, to powinieneś mieć już APNy ustawione, wiec nie powinno być problemu z połączeniem
pepesz Komunikat pojawia się podczas próby połączenia przez wi-fi. A sygnał mam bardzo dobry. PS. A czy możliwe jest to, że logowanie na google jest ustawione tylko przez 3G? Jeśli tak to gdzie zmienić żeby łączyło się przez wi-fi.
bully A internet w ogóle ci działa? Tzn. czy możesz łazić po stronach? Miałem podobny problem, pomógł właśnie reset ustawień z ukrytego menu i podczas ustawiania opcji włączenie wifi i zalogowanie do sieci(możesz włączyć po ściągnięciu górnego paska) i podanie loginu i hasła wcześniej utworzonego konta. teraz śmiga jak zły 😉. Mam tylko problem z poblokowanymi portami od dostawcy i mogę wybierać aplikację i zlecać do ściągania, ale się nie ściągają... tylko kolejkują. Na to też znalazłem sposób - spacer z dzieckiem i w poszukiwaniu dawcy netu 🙂.
pepesz Zrobiłem ten reset i nic. Tak jak było tak jest...ma problem żeby się z marketem połączyć przez wi-fi A myślicie, że w salonie Orange będą potrafili coś z tym zrobić?