czesc,
moze jest na forum ktos kto potrafi rysowac i chcialby wziasc sie za rozwijanie gierki na andorida?
z mojej strony mam juz przygotowany szkielet gry:
http://rapidshare.com/files/396656357/apk.zip.html
plik TouchX.apk
co mniej wiecej jest gotowe:
- engin obejmujacy podstawowe operacje (mainscreen, animacje, odgrywanie dzwiekow, kolizje,...)
- demo single player
- test trybu multiplayer (jest troche bugow, ale mozna juz polaczyc do 4 telefonow znajdujacych sie w jednej sieci LAN, obsluga roznej wielkosci wyswietlaczy,...). komunikacja po udp.
- konfigurowanie map i postaci/animacji przez xml
- ...
obsluga powinna byc dosc intuicyjna:
- klikniecie dpad - reload
- przeciagniecie palucha po ekranie - chodzenie
- klikniecie - strzal
- dlugie klikniecie - granat 🙂
W "SINGLE" po rozwaleniu zielonych 'blobow', zaladuje sie druga mapka gdzie beda wychodzic w nieskonczonosc przeciwnicy. To tylko demko enginu 😉
zaladowane tla i animacje to tylko przyklady - wiem ze nic sie nie trzyma kupy 🙂
w opcjach mozna wylaczyc dzwiek zeby bylo plynniej - moj htc magic tak sobie radzi z odgrywaniem wielu sampli jednoczesnie.
Jesli ktos chcialby sie pobawic w robienei animacji, rysowanie map, pomoc w wymysleniu jakiegos sensownego gameplay... dajcie znac.
w zipie dolaczam widgecik, ktory kiedys zrobilem.... monitorowanie cpu, freq, ram, do tego po kliknieciu na widgecik dodatkowe informacje (top 3 obciazajace cpu procesy, jest tez userspace governor do czestotliwosci procka, ale w fazie testow....). W widgecie jest sporo wstawek w C, tak ze mozna go miec uruchomionego caly czas w tle - nie bedzie nardmiernie obciazal procka).
Moze komus sie przyda 😉