Skocz do zawartości
Grzesieq94

Opinia o serwisie Samsunga!

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam!

    Jak może już niektórzy na forum wiedzą jakiś czas temu zbrickowałem sobie Spice :D Byłem strasznie wkurzony bo wiedziałem jak to z serwisami bywa. Niekiedy i z miesiąc lub więcej można czekać. W sobotę po południu (tj. prawie przy zamknięciu serwisu) oddałem mój telefon do naprawy w Katowicach. Pani odebrała telefon i fakturę zakupu po czym dała kartkę i powiedziała, że na podany nr przyjdzie sms gdy telefon zostanie naprawiony :] Na tej kartce był wpis: "Ostateczna data naprawy: 27-06-2010"... No to wtedy się przekonałem, że sobie poczekam...

    ... aż tu nagle dziś o godzinie 8 (serwis otwierają o 9 więc nie wiem jak to zrobili) przyszedł sms, że telefon został naprawiony... Zdziwiłem się bardzo no ale nic. Po południu pojechałem po telefon. Okazało się, że "zmienili wersje oprogramowania" oczywiście dali JD2 z Ery bo z Ery była fakturka :D Telefon działa i wszystko jest w porządku. Jestem na prawdę w szoku... Wszystko naprawione w 2 dni praktycznie...

    Może i to was nie interesuje co się tam działo z moim telefonem, ale chciałem to napisać dla wszystkich tych co boją się modyfikować, rootować i zmieniać oprogramowanie w swojej Spicy :D Spokojnie, serwis załatwi wszystko...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja oddałem telefon o 10 w celu aktualizacjii i o 14 go odebrałem juz gotowego;]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No proszę... Jak widać serwis jest bardzo dobry, a przynajmniej wykonuje swą pracę w bardzo krótkim czasie :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To można telefon oddać bezpośrednio do serwisu jeśli był on zakupiony u operatora? Ja dziś oddawałem i powiedzieli mi aby sprawę załatwić przez operatora (serwis w Sosnowcu). Przez to musiałem załatwiać naprawę na inna osobę, bo telefon kupiłem na allegro a był on wzięty przy umowie z operatorem. :confused

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zawsze tak oddaje i nigdy nie ma z tym żadnego problemu, operator jest tylko pośrednikiem oddaje do tego samego serwisu co ja oddałbym bezpośrednio :E Gwarancji udziela przeważnie producent telefonu... nie sprzedawca.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też miałem fakturę na inną osobę i nic mi nie gadali... Po prostu oddałem z innymi danymi niż na fakturze i wszystko było ok... Nie chce mi się załatwiać tego przez operatora bo miałem już różne przypadki np. w Orange oddałem HTC kiedyś i siedział w naprawie 2 miechy. Mieli mnie poinformować jak naprawią telefon. Okazało się, że telefon został naprawiony po tygodniu a przez resztę czasu leżał sobie spokojnie na zapleczu salonu a oni mnie o tym nie poinformowali :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kurde to się wkurzyłem. Mogłem jechać bezpośrednio do serwisu, a nie dzwonić do nich na numerki które są w karcie gwarancyjnej. Dzięki za info, na przyszłość będę wiedział.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hopar

    JA jak aktualizowałem Soft to oddałem fon w środę do autoryzowanego salonu samsung a w piątek już był z powrotem. Jeszcze gościu przeprosił że tak długo bo strasznie dużo zleceń mają w związku z nowym Androidem. Dla porównania Serwis Sony Ericsson, załatwiał wszystko 10-14 dni. No i mały Oftop, jak juz chodzi o serwisy. nigdy przenigdy NIE KUPUJCIE nic z firmy Acer. Mam od nich lapka 5 miesięcy z tego 1 spędził w serwisie przy czym usterka wciąż występuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Fakt, BARDZO sie wyrobili. W Samsungu mojej mamy cos sie waliło (sam wysyłał puste smsy) i wymienili wszystko od płyty głównej przez baterie po oprogramowanie. Naprawde tego się nie spodziewałem.

    To trzeci serwis po Sony Ericsson i Siemens który naprawde polecam.

    ^ Serwis Acera to legenda jeśli chodzi o niski poziom swojego działania. Odziwo serwis HTC jest na podobnie beznadziejnym poziomie. W HTC Touch Pro padł jakiś czas temu moduł gsm, wifi itp a telefon otrzymałem po 2 miesiącach w stanie takim jaki wysłałem. "Nie wykryto usterki". Mam wrażenie, że tajwańskie firmy mają coś takiego do siebie ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x