Skocz do zawartości
robocik

[30-08-2010]RCMix v1.8 A2SD, Root, sense UI ;) *Nowy kernel

    Rekomendowane odpowiedzi

    Zanotowałem pewien problem. Gdy w Markecie klikam instalacje jakiejś aplikacji, czekam na jej instalacje nie wychodząc z Marketu, to gdy wreszcie go opuszczam Sense ładuje się na nowo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ice171

    olszewsb

    A jaki masz konkretnie problem, bo u mnie wszystko działa jak należy?

    ---------- Post dołączono o 16:46 ---------- Poprzedni post napisano o 16:43 ----------

    Zanotowałem pewien problem. Gdy w Markecie klikam instalacje jakiejś aplikacji, czekam na jej instalacje nie wychodząc z Marketu, to gdy wreszcie go opuszczam Sense ładuje się na nowo.

    Potwierdzam, Sense generalnie często się restartuje po wyjściu z jakiejś aplikacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    olszewsb

    Potwierdzam, Sense generalnie często się restartuje po wyjściu z jakiejś aplikacji.

    Po wyjściu z zarządzania aplikacjami też tak się dzieje. To denerwuje, zwłaszcza że po załadowaniu Sense trzeba chwile poczekac aż uzyska stabilność.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    okej, sprawdze...

    od wczoraj uzywalem launcher pro, wiec niezauwazylem tego.

    ---------- Post dołączono o 17:01 ---------- Poprzedni post napisano o 16:56 ----------

    okej po zainstalowaniu paru aplikacji, sense mi sie zrestarowal...

    czy ktos zauwazyl ten problem w v0.1 ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czy ktos zauwazyl ten problem w v0.1 ?

    Nie było takiego problemu u mnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie było takiego problemu u mnie.

    wlasnie go zaistalowalem zeby przetestowac...

    zadnych duzych zmian nierobilem, dodalem tylko kilka aplikacji i widgetow, wiec moze ktorys z nich zre pamiec.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    olszewsb

    A jaki masz konkretnie problem, bo u mnie wszystko działa jak

    na przykład w danej kolumnie mam ciąg dat. jak otwieram ten arkusz xls na tym romie to zamiast tych dat mam jedną wartość tekstową (taką samą w każdym wierszu) pobraną z zupełnie innej komórki. i tak mam we wszystkich plikach w każdej zakładce

    Sent from my Hero using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zanotowałem pewien problem. Gdy w Markecie klikam instalacje jakiejś aplikacji, czekam na jej instalacje nie wychodząc z Marketu, to gdy wreszcie go opuszczam Sense ładuje się na nowo.

    chyba znalazlem winnego... to ten Lanucher PRO, bez niego market jest ok, potestuje jeszcze dla pewnosci...

    wyszla jakas nowa wersja tego launchera, zobacze czy bedzie lepiej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To moze nastepna wersje daj z Launcherem i bez ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    To moze nastepna wersje daj z Launcherem i bez ;)

    hmm juz sam niewiem czy to to...

    podejzewalem livewallpapersy, i ktoras aplikacje... wymienilem wallpapersy na inne i przestal tak jakby resetowac sense po wyjsciu z marketu... ale market jakos zamulal, wiec szukalem dalej, i tak jak wyzej napisalem podejzewalem launcher za to, po nowej instalacji bez launchera bylo ok... ale dalem mu polezec z pol godziny i znowu jest wolny... market znaczy sie... klikajac na jakas aplikacje najpierw jest bialy ekran przez pare sekund, a potem dopiero zainstaluj, jak juz sie klicknie zainstaluj to instaluje odrazu, ale nie jest tak jak powinno... juz sam niewiem.

    W kazdym badz razie zainstalowalem z 15 aplikacji i nie zresetowal sense ani razu...

    dodam teraz ta nowa wersje launchera i zobacze jak bedzie dzialalo...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x