a jaj mam takie pytanie o ile mozna sie wtracic
😛
zakupilem tel z play ze sprzedazy wysylkowej i dostalem all dokumenty ale brakuje mi karty gwarancyjnej.... mam tylko paragon... czy to wystarczy do naprawy gwarancyjnej ( mam nadzieje ze taka nie nastapi) ?? czy isc osobiscie do salonu i sie klucic ??
skoro kupiłeś przez eshop to dlaczego chesz iść się "kłócić" do salonu? a co oni Ci pomogą? nie mogę zrozumieć Twojego sposobu myślenia... niemniej jednak możesz iść do punktu zrobić zgłoszenie w tej sprawie, ewentualnie skontaktować się z eshopem. Co do zasady paragon powinien wystarczyć, ale lepiej posiadać kartę.
Abstrahując od tej karty gwarancyjnej, to polecam oddając telefon na gwarancje (z zestawem) odebrać potwierdzenie, że taka czynność się dokonała, a najlepiej w tym potwierdzeniu zawrzeć wszystkie elementy zestawu, które daje w ramach gwaracji (w sensie pudełko, karta, kabel itd). oczywiście podpisane przez obie strony i z pieczątką punktu. drobiazg ale jakże ważny. warto o tym pamiętać 😉