Witam.
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem telefonu firmy GoClever Fone 500.
Po 3 miesięcznym użytkowania telefonu, zaczął mi podchodzić kurz pod wyświetlacz i przednią kamerkę ( wszystko inne było sprawne ).
Nie pozostało mi nic innego, jak wysłać telefon na gwarancje.
Wypełniłem formularz i już następnego dnia zjawił się u mnie kurier. Doszło mi potwierdzenie że paczka została dostarczona i na tym informacje się skończyły. Dopiero po miesiącu, otrzymałem wiadomość, że telefon został naprawiony i odesłany.
Dzisiaj przyjechał do mnie kurier. Otwieram paczkę, telefon był WŁĄCZONY!
Myśle sobie, że mogło im się zdarzyć zostawić włączony telefon, każdy może sobie o czymś zapomnieć. Jednakże po oględzinach mogę zdecydowanie stwierdzić, że telefon przyszedł mi w gorszym stanie niż z przed gwarancji. Mianowicie:
1)Ekran odstaje od telefonu na ok 3mm;
2)Nie działa dotyk w prawym górnym rogu;
3)Nie działa czujnik zbliżeniowy;
4)Nie działa głośnik zewnętrzny;
Telefon wysłany był tylko i wyłącznie w celu PRZECZYSZCZENIA, więc dziwi mnie to jak oni mogli doprowadzić go do takiego stanu.
Postanowiłem trochę poszperać w internecie i teraz wiem, że w większości napraw przez firmę GoClever zachodzą takie i podobne absurdy.
Oto rezultat naprawy.
Stwierdzam, że firma GoClever nie ma szacunku do klienta.