Skocz do zawartości
maciekiel

Laptop miniHT - zmiana systemu operacyjnego

Rekomendowane odpowiedzi

kape

Może znalazłeś sposób, żeby dodać polskie kodowanie do tego systemu ?? Bo IE nie wyswietla mi polskich znaków, chyba żę znalazłeś jaką inną przeglądarkę która ma to już wbudowane.

Jeśli chodzi o programy to nie ma ich zbyt wiele, ale są tylko trzeba poszukać. Nie mogą być to caby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba opera ma to wbudowane, ale nie znalazlem jeszcze wersji opery na nasz system, a co do cabow, to zainstalowalem juz pare gierek z cabow, wiec jest ok, ale ogolnie w wiekszosci pisze, ze nie sa na nasz system (nieststy programu zadnego nie znalazlem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga. U mnie bootowanie zadzialalo po uruchomieniu na karte wczesniej komendy syslinux.exe

---------- Post dołączono o 13:04 ---------- Poprzedni post napisano o 10:26 ----------

Moze to nie na temat. Ale jak juz udalo mi sie wzucic Windows CE to mam problem z sterownikami. Wie ktos moze jaka karta LAN siedzi w sprzęcie albo jak ja włączyć? Karte WiFi jak włączyłem to zadziałała ale zależy mi też na LAN.

---------- Post dołączono o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:04 ----------

A tu jest debian na ten sprzet

http://bur.st/~abrasive/wm8505_linux/1.0/

Edytowane przez tasiorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lyczko

a próbowaliście ubuntu netbook?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, posiadam sprzęt miniHT, co panowie powyżej - jak udało wam się zainstalować na tym netbooku CE?

Gdy tylko wkładam kartę, i wedle instrukcji odpalam sprzęt, zamiast instalacji mam normalne wczytywanie Androida..

Nic nie da się zrobić. Wkładam kartę, klikam Power i pokazuje sie zwyczajne wczytywanie.

A zrobiłem zgodnie z instrukcją. Folder 'Scripts' na sformatowanej karcie.

Ogółem ten netbook z domyślnym systemem Android 1.5.2 (Demo.) jest całkowicie bezużyteczny, stąd moje pragnienie instalacji Windowsa lub Linuxa którego wcale nie ogarniam. Poradzi mi ktoś, coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam zamiar kupić ten sprzęt tylko że z zainstalowanym Win CE, potem chce wgrać mu Androida, i teraz pytanie czy nie będe miał z tym problemu? i czy android na tym sprzęcie działa na tyle znośnie że da sie normalnie neta przez WiFi przeglądać?

Pozdrawiam Łukasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dolączam sie do kolegi wyżej kupilem to samo co wy wszyscy z systemem Win CE6 i chce zainstalowac na tym androida no instrukcje mam i zaraz bd to wgrywac tylko jak mi to sie nie bd podobac to jak mam wgrac na tym urzadzeniu spowrotem win CE6??

---------- Post dołączono o 22:33 ---------- Poprzedni post napisano o 21:52 ----------

Wlasnie dolączam sie do kolegi wyżej kupilem to samo co wy wszyscy z systemem Win CE6 i chce zainstalowac na tym androida no instrukcje mam i zaraz bd to wgrywac tylko jak mi to sie nie bd podobac to jak mam wgrac na tym urzadzeniu spowrotem win CE6??

zainstalowalem tego androida i nie dziala mi ten touchpad znaczy sie myszka nie moge ruszac nie wiem czemu myszke widac w rogu ale nie moga nia wogole ruszac jak chce nia ruszac to mi sie ekran przesuwa mozecie cos temu zarazdic??

Edytowane przez dduuddeekk92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.