A dokładniej? Określenie słyszę pierwszy raz w życiu a Google znajdują jedynie Twój post 😉
Napisałem maila do Regenersis. Jestem ciekaw co ich technicy mają do powiedzenia. Może tym razem okaże się, że problem ze słuchaniem muzyki spowodowany jest wysyłaniem zbyt dużej ilości smsów lub brakiem karty sim w telefonie 😉
//q77 wysłałem Ci pw w tej sprawie.
edyta: Przed chwilą otrzymałem maila zwrotnego na szczegółowo opisany przeze mnie problem:
Witam
Jeśli usterka urządzenia występuję, tak jak Pan to opisał poniżej proszę o ponowne odesłanie urządzenia za pośrednictwem operatora.
Proszę na wszelki wypadek o wysłanie telefonu wraz z zestawem słuchawkowym. Wszystko zostanie ponownie sprawdzone.
Uwagi odnośnie działania urządzenia wpisałam w naszym systemie, w pewnością zostaną uwzględnione przez technika.
Pozdrawiam
Sylwia W********
Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. +48 22 720 10 20
fax +48 22 703 41 50
Zachęcamy do odwiedzenia naszego serwisu internetowego http://www.regenersis.pl
W celu sprawdzenia statusu naprawy zapraszamy : http://regenersis.pl/Job.aspx
Jedyny problem w tym, że telefon jest już zapewne u nich ale niestety bez słuchawek. Zobaczymy czy znów nie stwierdzą usterki. Najwyżej w piątek go odbiorę, sprawdzę i znów wyślę ale tym razem z zestawem słuchawkowym. Problem w tym, że oryginalne gdzieś posiałem i mam nadzieję, że samsungowe, nokiowe czy inne Kossy nie będą stanowić problemu i nie dostane kretyńskiej odpowiedzi typu: "problem występuje gdyż nie używa Pan słuchawek rekomendowanych przez HTC."
edyta: Telefon wrócił. Tym razem chyba stwierdzili usterkę bo została wymieniona płyta główna. Najważniejsze, że muzyka gra jak za dawnych czasów 😉