Zwrotu pieniędzy możemy domagać się tylko wtedy, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna i wystąpi choć jedna z następujących sytuacji:
• sprzedawca nie jest w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę ani naprawę, bowiem jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów;
• naprawa albo wymiana nie została wykonana przez sprzedawcę w odpowiednim czasie;
• naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.
Oznacza to, że zwrotu pieniędzy od razu, bez żądania najpierw wymiany albo naprawy, możemy domagać się tylko w przypadku, gdy wymiana albo naprawa narażałyby nas na znaczne niedogodności. Gdy niezgodność towaru z umową nie jest istotna, możemy jedynie żądać obniżenia ceny.
Reasumując - naprawa naraża cię na zmniejszenie wartości przedmiotu który zakupiłeś, więc możesz żądać zwrotu :-) u sprzedawcy. Dodałbym, że towar był niezgodny z umową, czyli nie zawierał wszystkich funkcji i możesz go także zwrócić na tej podstawie, tak jak było to robione z Playstation po usunięciu możliwości instalacji linuxa 😉)