Tablet jest bez folii.
Wczoraj wrócił z serwisu, nic nie zrobili i rysik zgubili.
Opis naprawy: przetestowany - sprawny, panel dotykowy działa poprawnie, kalibruje się za 1 razem
Sprawdziłem przy odbiorze z pracownikiem carrefoura , poprosiłem o karteczkę z podpisem i pieczątką:
Podczas odbioru z reklamacji tabletu Lark, sprzęt został sprawdzony i jest dalej niesprawny (prawa strona ekranu nie reaguje poprawnie ok. 2 cm w bok). Brak rysika.
Jak tylko będzie czynna infolinia będzie zadyma :/
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Tablet ponownie wrócił z gwarancji 13.07.2012:
USZKODZENIE: ekran działa nie precyzyjnie. Przesuwa się 2 cm w bok. druga naprawa, ta sama wada. Wróciło nie naprawione, oraz brakowało rysiku
Opis naprawy: przetestowany - sprawny, przy użyciu rysika nie stwierdzono usterki, następne stwierdzenie bezpodstawnej reklamacji wiązać się będzie z pokryciem kosztów ekspertyzy i przesyłki
Tablet idzie już trzeci raz na gwarancję z dopiskiem, że ma trafić do kierownika serwisu po interwencji pracownika carrefoura.
Test dotyku wykonany wraz z pracownikiem carrefoura zaraz po oddaniu tabletu z gwarancji:
http://youtu.be/MD4NkO3IuKQ
teraz na pewno mogę potwierdzić stwierdzenie forumowicza larktoszajs NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU
----------------------------------------------------------------------------------------------
zapomniałem napisać, po trzeciej reklamacji przyszła odpowiedź, że sprzęt jest nienaprawilany i sklep zwrócił mi pieniądze