Skocz do zawartości
colorowy

[ROM-ICS]-[--VK--]-[-XWLPG-V5.1]-[Fast-Stable]-[Multi-Language]

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wiecho

    nie rozpakowywac,tylko zamienic przez 7-zip.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sanu

    Przerobiłem ten plik - dla leniwców wrzucam go jako załącznik ;) Obrazek został usunięty :)

    W razie zwiechy podczas kopiowania czy pierwszego wysunięcia paska - restart fona / wyjecie baterii i będzie ok :)

    SystemUI.apk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ziomek

    Nie podoba mi się praca na tym systemie. Gmail się nie synchronizuje najlepiej. Trzeba resetować telefon lub wyłączać i włączać transmisję danych. Do tego brak działania Deluxe Settings oraz ten "super" obrazek w panelu. Wróciłem do 5.2.3. Aaaa - nadal nie rozwiązany problem z korektorem dźwiękowym w Odtwarzaczu Muzycznym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wiecho

    Pojawila sie wersja 5.3.2 na bazie LPU,ktos moze instalowal??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja zainstalowałem, z widocznych zmian pojawiła się opcja duzego zdjęcia rozmówcy, dodawanie skrótów(max 4) do lockscreenu samsunga, galeria z galaxy note, zniknął suwak jasności ekranu, za to znów sie wysypuje swiftkey i klawiatura samsunga(w sensie znika i trzeba kliknąć żeby sie pojawiła)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zainstalowałem na 5.3 i jest ok. Działa szybko i sprawnie i nawet mi się podoba. Dodatkowe menu z ustawieniami VK jest super.

    Wysłane z mojego GT-I9100

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    macie może problem z aparatem ?? Mi wyskakuje ,,aplikacja aparat zostaje zatrzymana ,, Macie może jakieś rady ??.Dodam ,że zrobilem full wipe i dlaej to samo ..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie jesteś jedyny też mam problem z aparatem zostaje zatrzymany. Chyba tylko raz na jakieś 30 prób się odpalił i to tylko na sekundę by się zatrzymać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wopo
    ja zainstalowałem, z widocznych zmian pojawiła się opcja duzego zdjęcia rozmówcy, dodawanie skrótów(max 4) do lockscreenu samsunga, galeria z galaxy note, zniknął suwak jasności ekranu, za to znów sie wysypuje swiftkey i klawiatura samsunga(w sensie znika i trzeba kliknąć żeby sie pojawiła)

    Jest "Fix Samsung keyboard" tutaj ICS Rom --VK--™ - Browse Files at SourceForge.net

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    macie może problem z aparatem ?? Mi wyskakuje ,,aplikacja aparat zostaje zatrzymana ,, Macie może jakieś rady ??.Dodam ,że zrobilem full wipe i dlaej to samo ..

    Też czasami mam problem z aparatem ale wygląda to zdecydowanie inaczej. Częściej się uruchamia, tylko czasami pojawia się komunikat ale zawsze najpóźniej za 2 razem odpala się normalnie. Instalowałem na poprzednią wersję bez wipe.

    Wysłane z mojego GT-I9100

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x