Jakiś czas temu moja Defy odmówiła posługi (najpierw sie kilka razy sama wyłączyła, potem złapała boot loada, a na końcu przestałą się włączać).
Telefon zakupiłem w styczniu 2012 (czerwona soczewka), a padł w marcu. Do meritum. Wysłałem do serwisu "Teleplan" do Bydgoszczy. Telefon wrócił dokładnie po tygodniu (co mnie zaskoczyło że tak szybko). Usterka - uszkodzona płyta główna. Jednak okazało sie że nowa płyta jaką mi zamontowali to płyta z zieloną soczewką (a i jakość lampy LED jest gorsza) na dodatek przycisk power nie ma wyczuwalnego skoku i schowany jest w obudowie, jakość głośnika nie jest taka sama oraz przycisk głośności lata i stuka na wszystkie strony. Zaznaczę że razem z żoną wzięliśmy identyczne telefony tego samego dnia (nr imei rożni się tylko o kilka tysięcy 🙂), więc mam na czym porównać jakość zdjęć, rozmów i skok przycisku. Może się czepiam ale można powiedzieć że dostałem inny telefon. Co można teraz począć?
Moje pytanie do użytkowników "zielonej soczewki" czy macie tak samo z przyciskami i nie najlepszą jakością głośniczka? Czy te płyty z zieloną soczewką są krótsze że przycisk jest schowany w obudowie 😉 ?
Teraz pytanie typu dziwne - Czy można sprawdzić w jakiś sposób datę produkcji płyty głównej? Skąd jeszcze w serwisie w Polsce zielone soczewki? Jak podobno na początku 2011 roku już wszystkie Defy miały czerwoną optykę.