Dlaczego występują tak wielkie różnice w cenach nowych słuchawek przy przedłużaniu umowy?
Przykład: Oferta dla biznesowca - taryfa Nowa Firma 60, Sony Experia S za 1,23 przy abonamence 95 złotych.
Dla nowych i stałych (nie ma tego fona dla stałych na specjalnych warunkach) - taryfa Rodzina 140, SXS za 899 przy abonamencie 139 złotych.
W sumie czym dla operatora różni się taki klient, jeśli opłaca podobne rachunki?
Mam od około 10 lat telefon w tej sieci, ostatnim razem, dwa latka temu, dostałem Xperię 10i za 49 złotych (przy zużyciu sporej ilości punktów premium - niestety T-mobile nie ma na razie żadnego programu lojalnościowego). Przyznam że we wrześniu chciałbym zamienić obecny telefon na coś o jedną klasę wyżej - czyli na przykład na SXS albo coś zbliżonego. Nie mam możliwości brać na firmę, więc takie zabiegi odpadają.
Z tego co rozmawiałem w punkcie, na jakieś specjalne warunki nie mam co liczyć i przy abonamencie około 100 złotych (taki teraz płacę), najniżej do 600 złotych może uda się zjechać.
To bardziej marudzenie niż pytanie 🙂