nie wiem czy jest sens bo ma slabsze parametry- procesor 1.2 nie 1.5 ale to wciaz wiecej niz 1.0, pamiec 8 vs 4.
większa pamięć i szybszy proceor cieszy, po za tym to sprzęt w tej samej klasy
ale ma większe taktowanie procesora (które można podkręcić zapewne) taktowanie było na 1,5ghz przez aktualizacją
Zdaje się, że procek jest ten sam tylko taktowanie przez producenta jest inaczej ustawione. Wgrałem jeden z bliźniaczych softów i taktowanie się zmniejszyło do 1008 MHz. OVO ma taktowanie ustawione na 1.2 GHz, a A73 na 1.0 GHz, ale ponoć bez problemu można ustawić na 1.2 GHz, więc różnica między OVO a A73 będzie tylko w pamięci.
No ja dzis ogladalem go na zywo. Jakos wykonania jest bradzo fajna nic nie trzaska, skrzypi wszystko ladnie spasowane.
Poduś od spodu obudowę, to zobaczysz jak to działa na ekran.
Niestety na pytanie czy w razie co mozna zwrocic jesli nie bedzie w sposob zadowalajacy dzialac w doimu pan powiedzial ze zwrotow nie przyjmuja WTF ? No to oddalem panu.
Ja w Poznaniu zwróciłem. Teoretycznie zwrot zależy od tego, czy się kierownik zgodzi. Ale tylko teoretycznie. Kupując OVO, masz na kartoniku napisane, że posiada procesor 1.5 GHz, gdy faktycznie jest taktowany 1.2 GHz. Jest to ewidentna niezgodność towaru z umową, na podstawie której masz prawo domagać się naprawienia stanu rzeczy, a to od klienta (czyli Ciebie) zależy czy będzie to w formie naprawy usterki, wymiany towaru czy zwrotu kasy. Jedyny problem jest taki, że w przypadku pójścia tą drogą, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie Twojej skargi, więc jest to trochę czasochłonne, ale nie niemożliwe do osiągnięcia, więc lepiej od razu zasugerować, że i tak się będzie dochodziło swoich praw i podać konkretne argumenty. Można też zasugerować, że w przypadku reklamacji na podstawie niezgodności towaru z umową zostanie poinformowany Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Wiadomo, że lepiej by było gdyby bez takich ceregieli zwrócili kasę, ale jeśli się inaczej nie da, to zawsze jest takie wyjście 😉