Skocz do zawartości
Lotny

Znikaja mi piosenki co pare dni - co robiic?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Lotny

    Witajcie. Kiedys chcialem posluchac muzyki i zauwazylem, ze nie mam ani jednej piosenki na telefonie. Dziwne... Sciagnalem wszystkie od nowa (na szczescie nie jestem muzycznym maniakiem i slucham okolo 15-stu piosenek tylko) i za pare dni (dzis sie skaplem), znowu zniknely - tym razem kilka, okolo polowy.

    Zdazylo sie wam to kiedys? Jak temu zaradzic?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Smogg

    Znikają fizycznie, czy tylko z playlisty?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lotny

    omg, jak o tym wspomniales to sprawdzilem innym odtwarzaczem i te wszystkie piosenki gdzies tam sa (niestety nie wiem dokladnie, bo pomieszane z setkami utworow z mojej apki do uczenia sie japonskiego, wiecie pojedyncza slowka jak wypowiadac zapisane w mp3... :<

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    odśwież bibliotekę, po podłączeniu do kompa w trybie pamięci sie tak pewnie stało:) sprawdź, czy po wrzuceniu do folderu ze słówkami pkliku o rozszerzeniu .nomedia program do nauki je widzi bo odtwaracz już nie zobaczy:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lotny

    zdazylem juz usunac wszystkie te powtarzane piosenki z karty i teraz nie wiem gdzie wkleic nowe, zeby odtwarzac je wykrywal... probowalem juz dwa miejsca i caly czas niby nie moze znalezc zadnych piosenek :/ nie rozumiem o co chodzi z tym plikiem *.nomedia? problemu z tymi slowkami juz nie mam, to tylko jakis glupi odtwarzacz z google play je znajdowal, normalny androidowy nie znajduje, wiec jest spoko.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak wkleisz ten plik to wtedy nie wykrywa plików z tego folderu, ja muzyka wrzucam do folderu Music (sam utworzyłem) i player od HTC bez problemu wykrywa, miałem raz sytuację, że nie chciał wykryć piosenek, ale chyba uruchom ponownie pomogło;) odświeżałeś bibliotekę?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lotny

    pare godzin zabawy mialem z tymi piosenkami. zaden odtwarzacz z marketu ich nie wykrywal, albo wykrywal tylko niektore, mimo ze byly w tym samym folderze! (tez utworzylem sobie folder music na karcie).postanowilem usunac wszystkie dane z karty sd, majac nadzieje ze to pomoze. i to oczywiscie tez nie pomoglo - piosenki nie wazne gdzie na karcie, w jakim folderze, nie wazne jaki player. - wykrywalo nic, albo kilka. poddalem sie pobralem na nowo te piosenki. jakos tak dzialaja, jak je pobiore za pomoca tubemate, ale jak mam je np z komputera,to gdzie bym nie wkleil nie dzialaja! jak mi sie znowu usuna to nie wiem co zrobie ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    samo usunięcie nie musi rozwiązać problemu, z doświadczenia wiem, że jak już to format karty zrobiony w urządzeniu i ponowne wrzucenie piosenek, a może w różnych formatach się zapisywały? jakieś rozszerzenie dziwne, ale skoro piszesz, że teraz widzi (widział wcześniej) to raczej nie to.

    Powodzenia..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Próbowałeś z inna karta pamieci?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lotny

    nie probowalem z inna karta sd, bo nie mam innej. a karte wyczyscilem przez telefon (w ustawieniach gdzies), nie zaznaczylem wszystkiego na kompie i nie wyrzucilem do kosza xD

    dzis rano WSZYSTKIE piosenki zniknely z playera. jednak juz obcykany troche z tym problemem sprawdzilem odrazu przez astro czy piosenki z jednego z tych paru folderow ktore mi sie zostaly na karcie zniknely i oczywiscie nie - byly tam nie tkniete.

    formaty sie nie pozmienialy, astro i komputer nie maja problemu z ich odtwarzaniem i pisza ze jest to format mp3. jednak samego astro jako odtwarzacza nie moge uzywac (mimo, ze piosenki dzialaja) bo po prostu nie jest to zwykly music player, nie moge tworzyc playlists a jak otworze jedna piosenke to jak sie skonczy nie przechodzi do nastepnej, wiec oczywiscie do du*y takie sluchanie.

    prosze o pomoc :/

    Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x