Skocz do zawartości
BigMac

Powrót Do Stanu Gwarancyjnego

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ok juz sobie poradzilem po co te nerwy. Pierwszy raz to robilem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    matip1

    czesc mam EVO od wczoraj i nie wiem czy ktoś zmienial na tym telefonie to całe CID jak to mozna sprawdzic? aha i gdy podłączam telefon w trybie ładowania to program go nie widzi co moze byc tego powodem? i mozna jakos sprawdzic czy mam S-OFF czy ON?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    BigMac

    Jak na razie chłopaki spokojnie z tymi Ruu bo jeszcze żadnego nie widziałem jak miało by być na Play to na samy końcu jeżeli pojawi się jakieś ruu to Was poinformuję, teraz proszę o nie poruszanie tematu ruu bo grozi to ostrzeżeniem

    Ps: Sprawdzajcie ten temat na bieżąco : [ROMs]Shooter Shipped ROM Collection - Page 38 - xda-developers

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    moone

    Mam zrobiony unlock bootloadera poprzez htcdev.com. Mam S-ON i recovery Revolutionary CWM.

    Chciałbym teraz po prostu wrócić do stockowego romu i zaktualizować system do ICS. Niestety podana w tym temacie metoda powracania do stanu początkowego nie działa u mnie. Próbowałem już parę różnych RUU i za każdym razem przy wgrywaniu romu wywala błąd o niepowodzeniu. Próbowałem też wgrać RUU w wersji PG86IMG.zip na kartę. Zainstalowało się pomyślnie ale nic to nie zmieniło. Dalej jest stary system. Nie wiem już co w takim wypadku można zrobić ? Chciałbym mieć tylko oficjalnego ICS'a. Można to zrobić w jakiś inny sposób ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iHusky

    Jeśli wgrałeś mój plik PG86IMG to to jest android w wersji GingerBird teraz wejdź w Ustawienia i poszukaj aktualizacji oprogramowania i naciśnij to (po uprzednim włączeniu Wi-Fi oczywiście). Po za tym nie wiem dlaczego użyłeś metody htc dev tylko tracisz w ten sposób gwarancje a i tak dalej masz S-ON

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wszystkich.

    Śledzę ten wątek od początku i zrobiłem krok po kroku wszystko co jest napisane w tym poradniku. Mam jednak problem, gdyż podczas instalacji oryginalnego RUU.exe (z linków podanych na pierwszej stronie) po jakimś czasie pojawia mi się błąd nr 131 "Błąd identyfikatora klienta". Telefon odblokowywałem metodą Revolutionary i aktualnie mam Napisane w Hboocie" Revolutionary ... S-OFF". Chciałbym zlikwidować odblokowanie Revolutionary i powórcić jak w tym poradniku do S-ON, jednak zawsze pojawia się błąd 131. Wiecie chłopaki co mógłbym zrobić, lub co robie źle ?

    Mam niebradowane EVO3D, CID'a nie zmieniałem, tylko root poprzez Revolutionary i S-OFF.

    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iHusky
    https://docs.google.com/open?id=0BzsIGqkM7l4xTGpwWjdGMXFEbFU ściągnij plik z tego linku, wrzuć na kartę SD i sflashuj go poprzez tryb bootloadera (po wyłączeniu telefonu przytrzymujesz razem power i vol -), sam wykryje obraz, potem włącz normalnie telefon, pobierz dostępne aktualizacje i potem według tego poradnika przywróć S-ON

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ponownie.

    iHusky, bardzo dziękuje za rade i wskazówki. Zrobiłem tak jak poleciłeś, czyli wrzuciłem na karte plik .zip,

    bootloader go sam wykrył, zapytał o zgode, zainstalował system w wersji 2.3.4 Gingerbread, potem zrobiłem dwie aktualizacje z poziomu telefonu. Pierwsza to gry itp, ale druga to już nowy system w wersji 4.0 ICS. Następnie uruchomiłem bootloadera, pobrałem fastboot, wpisałem komende (jak w instrukcji) i mam "Locked" z S-ON- czyli pełna gwarancja. Bardzo dziękuje za pomoc i mam nadzieje że inni zobaczą ten poradnik.

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    iHusky

    Spoko zawsze do usług :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x