Witam
2 dni temu T-mobile wypuściło nowy soft 4.0.3 dla swojej sieci.
Telefon aktualizowałem wczoraj. Zauważyłem, że bardzo często się wiesza (czasem kilka razy w ciągu godziny). Dzieje się to w różnych sytuacjach, przykładowo:
- kończąc rozmowę, odkładam słuchawkę w celu rozłączenia się, ale ekran już się nie włącza i telefon nie reaguje na żadne przyciski - pozostaje wyjąć baterię i uruchomić od nowa.
- pozostawiłem go na noc - jak zawsze - na stole, rano wstaję, chwytam telefon... czarny ekran, zero reakcji... wyjęcie baterii...
Wcześniej miałem wersję androida 2.3.4 od T-Mobile i takich numerów telefon nie robił, więc zakłądam, że to wina softu lub aplikacji jaką T-Mobile wrzuciło do swojego oprogramowania...
Inna sprawa jest taka, że od samego poczatku (TYLKO w trybie GSM) zauważyłem, że podczas rozmowy (występuje to zarówno przy dzwonieniu do znajomych jak i do automatycznego Biura Obsługi) na dosłonie pół sekundy następuje cisza i po chwili pojawia się ikonka redukcji szumów i czystszy dźwięk... Nie wiem czy to normalna sprawa czy też nie, bo nie miałem drugiego modelu identycznego w ręce w tej samej sieci żeby to sprawdzić... Dzieje się tak po losowym czasie... czasem jest to minuta, czasem 2 minuty... Jest to o tyle drażniące, że jak rozmawia się z kimś i ktoś non stop coś mówi to czasem można nie dosłyszeć jakiegoś słowa podczas tej mini-przerwy.
Problem ten nie występuję w przypadku trypu sieci mieszanego GSM/WCDMA lub samego WCDMA, gdy ikona redukcji szumów pojawia się od razu przy nawiązaniu połączenia.
Dzwoniłem w tej sprawie zarówno do Samsunga jak i do T-Mobile... powiedziano mi, że to niby normlane, ale prawdę mówiąc wolę zapytać innych użytkowaników tego modelu.
Proszę o pomoc.