Witam.
Mam taki problem. Wczoraj tj. 26.04.2012 r. zostały mi zablokowane rozmowy wychodzące z powodu nie zapłaconej faktury z miesiąc ubiegły. Pieniądze wpłaciłem z rana ok. godz.10 przelewem internetowym. Zgłosiłem realizacje płatności po upływie prawie godziny tj. 10:50 przez Play 24 i konsultant, który się ze mną skontaktował powiedział, że rozmowy telefoniczne zostaną odblokowane w przeciągu max 1 godz. (rozmowy są nagrywane, dlatego wszystko jest do udokumentowania). Po upływie około 2 h zgłosiłem jeszcze raz i drugi konsultant powiedział mi, że pierwszy konsultant wprowadził mnie w błąd i roszczenia takie są załatwiane w terminie max 24 h, lecz na 100% rozmowy wychodzące zostaną mi odblokowane jeszcze dziś (tj. 26.04). Dzisiaj jest godz 12:45 czyli 26 godzin po pierwszej interwencji dalej rozmowy wychodzące są zablokowane. W związku z tym moje pytanie brzmi, czy jest to podstawa do zerwania umowy z operatorem z JEGO winy, ponieważ nie wywiązuje się z podawanych przez siebie terminów. Jeszcze raz przypomnę, że wszystkie rozmowy wykonywane do mnie od operatora są nagrywane, więc jest to udokumentowane. Dodam jeszcze, że prowadzę działalność gospodarczą i telefon zaraz po internecie jest moim głównym narzędziem pracy, przez co wczoraj przez cały dzień nie mogłem skontaktować się z moimi klientami co mogło lub przyczyniło się (tego jeszcze w tym momencie nie jestem w stanie powiedzieć) do utraty zysków.
Pozdrawiam.
Ps. Jest to abonament firmowy na kwotę 89 zł miesięcznie(więc wcale nie tak mało).