Skocz do zawartości
eagleeyetom

Kompilacja CyanogenMod Android dla Sony Ericsson Xperia X8

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć wszystkim :)

Jako, że dostałem wiele próśb związanych z publikacją tego poradnika, postanowiłem podzielić się z Wami wiedzą, jaką zdobyłem podczas swojej zabawy z budowaniem ROMów. Na wstępie chciałem powiedzieć, że jestem początkującym developerem i nie znam się na wszystkim ;)

Co otrzymamy?:

CyanogenMod w wersji 2.3.7 dla X8 (shakira). Wymagany jest kernel FXP i odblokowany bootloader.

UWAGA! Można zamienić telefon w plastikową cegłę, o ile nie będzie się myślało!

Czego potrzebujemy?

0. Mózgu i chęci nauczenia się czegoś nowego.

1. Procesora dwurdzeniowego (im szybszy, tym lepszy) i minimum 1,5 GB RAMU. Obsługa 64-Bitów (Intel EM64T / AMD64) i Parawirtualizacji (Intel VT-x / AMD-V) jest wymagana, gdy chcesz użyć 64-bitowego systemu (zalecane).

2. System operacyjny oparty na systemie Linux - Ubuntu i Mint są najfajniejsze moim zdaniem. Mój poradnik powinien być użyteczny dla każdej dystrybucji, jednak trzeba pamiętać o dostosowaniu komend. Jeżeli korzystacie z Windowsa polecam użycie wirtualnych maszyn - VirtualBox, VMWare itp.

3. Szybkie łącze internetowe, żeby ściągnąć ponad 10 GB danych.

4. Około 50 GB wolnego miejsca na dysku.

5. Dostęp do Internetu na wirtualnej maszynie, ponieważ jeśli coś ma pójść źle, to pójdzie źle ;P Google i XDA są najlepszymi przyjaciółmi.

6. Znajomość podstaw angielskiego ;)

Zatańczymy? :)

1. Ściągnij i zainstaluj Linuxa. Linux jest darmowym, opensourceowym produktem; więzienie Ci nie grozi :P. Preferuję Minta w wersji 10 lub 12. Sam używam 12.

2. Aplikacja "Terminal" - nowy najlepszy przyjaciel. Stwórz skrót na pulpicie.

Jak wygląda Linux?

attachment.php?attachmentid=864386&stc=1&d=1327052280

Tak jak Windows, tylko lepiej ;)

Wklejcie to do terminala: