Skocz do zawartości
marzena68

niechciane płatne smsy od app Battery Charger

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jestem kompletnym nowicjuszem w posiadaniu androida. Zachłyśnięta nowinkami, ściągnęłam aplikację Battery Charger. Mimo jej odinstalowania, przychodzą mi od tej aplikacji płatne sms-y (prawie 4 funty za 1 sms!). Proszę o pomoc, jak się tego pozbyć, ale tak na zasadzie łopatologii mniemanej, tj. krok po kroku (dopiero się uczę androida). Please!

Edytowane przez marzena68
    nieprawidłowy tytuł postu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    neotion

tak na gorąco by Ci zaoszczędzić funtów :) skopiuj sobie potrzebne Ci dane i przywróć tel do ustawień fabrycznych. Jak dobrze pamiętam (nie mam tego tel) znajdziesz to w Ustawieniach > karta i pamięć > ustawienia fabryczne > resetuj i musisz potwierdzić.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

to nic nie pomoże, jedyne rozwiązanie to mail do supportu tego programu z wymówieniem usługi,

bo być może program tylko zaakceptował aby przychodziły sms, to tak jak z milion za sms od ery

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    tak na gorąco by Ci zaoszczędzić funtów :) skopiuj sobie potrzebne Ci dane i przywróć tel do ustawień fabrycznych. Jak dobrze pamiętam (nie mam tego tel) znajdziesz to w Ustawieniach > karta i pamięć > ustawienia fabryczne > resetuj i musisz potwierdzić.

Dzięki za podpowiedź, ale w jaki sposób skopiować te dane? Utracę wszystko, co mam w telefonie, tj. kontakty z książki również, czy tylko dane dot. aplikacji?

---------- Post dołączono o 04:23 ---------- Poprzedni post napisano o 04:18 ----------

A jak namierzyć adres do supportu, jeśli usunęłam tę aplikację, a na sklepie google play już jej nie ma? Z tego co widzę, aplikacja jakaś chyba podejrzana była i usunęli, a zdaje się pojawiły się jej dwa klony, tylko że ja już nie chcę tego ściągać

---------- Post dołączono o 04:27 ---------- Poprzedni post napisano o 04:23 ----------