Zakładam nowy temat, bo odnośnie serwisu naszych urządzeń nic nie ma.
Moje pytanie kieruję do osób, które miały już kontakt z serwisem. Sytuacja wygląda tak, że w ubiegłym tygodniu oddałem tablet z reklamacją do Carrefoura.
Po kilku dniach postanowiłem dowiedzieć się, co dzieje się z urządzeniem i czy wiadomo, co mu dolegało i kiedy będzie naprawione. W tym celu wysłałem maila do serwisu Megabajt. Po kilku dniach oczekiwania otrzymałem od niejakiej pani Aleksandry W. z firmy Megabajt informację, iż mam kontaktować się ze sklepem. Poszedłem więc do Carrefoura gdzie dowiedziałem się jedynie, że na drugi dzień po zgłoszeniu reklamacji (zgłoszona około 18:00) tablet został wysłany do serwisu i oni informacji na temat naprawy tabletu na dzień dzisiejszy nie mają. Po tej informacji napisałem kolejnego maila do serwisu z prośbą o jakąkolwiek informację na temat naprawy, ponieważ Carrefour nie ma informacji na temat naprawy, ale do dziś dnia nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
W związku z tym moje pytanie do osób, które miały kontakt z serwisem. Też tak mieliście? Nie otrzymaliście żadnej odpowiedzi odnośnie zgłoszonego problemu, itp.? Według mnie takie zachowanie jest nie na miejscu. Przy każdym mailu pisałem numer reklamacji ze zgłoszenia jak i podawałem moje dane zawarte w tym zgłoszeniu, ale mimo to ŻADNEJ informacji od serwisu nie otrzymałem.