Witam!
Posiadam Defy MB525
A więc do rzeczy w sierpniu 2011 został wymieniony głośnik to normalne w tym modelu,
w marcu bieżącego roku popękały śrubki w obudowie wymieniono mi panel dotykowy.
Ale po tej wymianie zaczęły się problemy które zdarzają się w ciągu dnia:
-Defy nie reaguje na dotyk,
-ekran wariuje,
-potrafi się wyłączyć,
-aby wszystko wróciło do normy trzeba go uśpić powerem<ale to działa na moment>
Oddałem na gwarancji na serwis i co???
Dzwonie i słyszę że telefon jest sprawny nie wykryto usterki.
Poprosiłem o dokładne testy i telefon aktualnie jest testowany.
Pytanie co ma zrobić jeśli telefon wróci nie naprawiony. Tzn. Nie wykryją usterki???
Mam go znowu wysłać z tym samym i czekać ponad 2 tygodnie?? 🙁
mam telefon 15 miesięcy przez ten czas łącznie jestem ponad miesiąc bez telefonu!