Mój tablet zagnie was wszystkich....
Obecnie trwa 3 reklamacja...
Tablet kupiłem na początku kwietnia. Od razu okazało się że jest uszkodzony dotyk. Wysłałem go do serwisu. Po 13 dniach przyszedł z powrotem. Naprawili mi dotyk ale z tabletu i tak nie mogłem korzystać ponieważ cały czas się resetował i zacinał. Wysłałem go znowu. Po tygodniu otrzymałem z powrotem NOWY TABLET! Cieszyłem się jak dziecko...po 2 dniach okazało się, że "nowy" tablet ma również uszkodzony dotyk! Objawy identyczne jak w przypadku pierwszej reklamacji. A po za tym nie wiem czego ale w aplikacji Android Assistent wykazywał mi tylko 306 MB RAM-u?...(w starym tablecie pokazywał jak trzeba 512MB)
Obecnie mój tablet trzeci raz jest w serwisie. Wysłałem go w piątek (01,06). Obiecali mi, że zajmą się nim bez kolejki.
A teraz z innej beczki...Ostatnio na TVN Turbo był odcinek Gadżet w którym testowali trzy najtańsze tablety 10" dostępne na rynku...oczywiście tablet Goclever wypadł najgorzej >🙁 Mam prawo żałować, że zdecydowałem się na zakup tego modelu.