Witajcie,
Dziś zrobiłem update swojego SII do androida 4.0. Generalnie wszystko poszło wspaniale, niemniej pojawił się jeden malutki problem - z klientem email. Korzystam z dedykowanej, androidowej aplikacji bo dotychczas mi wystarczała. Mam skonfigurowane konto z MSExchange i activesync. Maile się pobieerają, ale nie jestem w stanie zmienić folderu:O gdzie po zalogowaniu się do skrzynki via outlook/stronę www. mam mnóstwo folderów i przypisanych do nich reguł. Jest to o tyle dziwne, że w poprzedniej, starszej wersji androida wszystko działało (ok może i struktura skrzynki pocztowej była płaska, ale była. tutaj folderów po prostu nie ma). jakieś pomysły jak to rozwiązać? dzięki!🙂
<Gardner> Ponieważ problem wystąpił po aktualizacji konkretnego urządzenia, a Samsung ma w zwyczaju majstrować przy aplikacjach systemowych, przenoszę do działu SGS2.
---------- Post dołączono o 23:31 ---------- Poprzedni post napisano o 23:04 ----------
Znalazłem odpowiedź na forum vodafone - dla potomnych. Owszem, w gingerbread to było bardziej intuicyjne. Musimy wykonać następujące czynności by dostać się do innych folderów:
1. wchodzimy do naszej skrzynki/klienta pocztowego
2. Opcje
3. Katalogi
4. Przy Skrzynce Odbiorczej klikamy na zieloną strzałkę (ikonkę; nie tekst).
Voila!
@Gardner - można zamknąć. Dzięki za info o Samsungu 🙂