Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zielok.bbmachine
Youtube video :
Mam przyjemność przedstawić grę zrobiona w całości przeze mnie (z użyciem biblioteki LibGDX)
Odbijanie piłki od paletki pojawiło się w grach na początku ich istnienia, a gra Arkanoid jest jedną z ich odmian. Blocks Breaker Machine jest kolejną odmianą Arkanoida, która stara się wprowadzić nowe elementy do tego klasycznego gatunku, jednocześnie unikając wprowadzania udziwnień np. grawitacji.
ScreenShots:
Blocks Breaker Machine zawiera kilka trybów bazujących na klasycznym Arkanoidzie (należy oczyścić planszę ze wszystkich klocków) takich jak:
Classic mode – rozgrywka jak w starym, dobrym Arkanoidzie
Blue&White mode – w tym trybie piłka zmienia kolor z niebieskiej na białą. Aby zniszczyć klocek niebieska piłka musi trafić w niebieski klocek, a biała w biały.
Time mode – oprócz ograniczonej ilości żyć dodatkowym utrudnieniem jest upływający czas. Gdy czas się skończy nastąpi koniec gry.
Purpose mode – w tym trybie przyda się odpowiednie zaplanowanie ruchu. Po wypuszczeniu piłki nie możemy poruszać paletką i musimy liczyć, że odpowiednio wypuszczone piłki oczyszczą plansze z klocków. Do wykonania tego zadania mamy określoną liczbę piłek.
Hit mode – w tym trybie mamy określoną liczbę piłek oraz ograniczoną ilość uderzeń piłki od paletki. Aby przejść planszę musimy zwrócić uwagę na każde odbicie piłki od paletki, gdyż nierozważne jej odbijanie może doprowadzić do końca gry.
Journey mode- jest połączeniem wszystkich trybów w jedną fascynująca przygodę.
Dodatkowo na planszach znajdują się bloki specjalne zawierające rożne bonusy, które mogą nam ułatwić lub utrudnić rozgrywkę.W każdym z trybów mamy do przejścia 45 rund, co daje 270 rund w całej grze.
Uprawnienia:
są potrzebne do reklam oraz do integracji z OpenFeint
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zielok.bbmachine