Skocz do zawartości
alcarin

Angielski HTC ONE X (kupiony z sieci Vodafone) problem z MMS Play

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam mam bardzo ciekawy problem. kupilem na allegro HTC One X. Z tego co się dowiedziałem pochodzi on z Anglii z sieci Vodafone. Z tego co się dowiedziałem mam również jak najbardziej prawidłowy APN dla mms:

    naza MMS

    apn: mms

    proxy nic

    port nic

    nazwa uzytkownika nic

    haslo nic

    serwer nic

    mmsc: http://10.10.28.164/mms/wapenc

    proxy dla mms: 10.10.25.5

    port mms 8080

    protokol mms wap2

    mcc 260

    mnc 06

    uwierzytelnienie nic

    typ apn : mms

    Powiedzcie co mogę zrobić, czy spotkaliście się z takim problemem? Obsługa infolinii HTC poinformowała mnie że niestety nic nie zrobię, nie da się w ustawieniach zmienić potrzebnych danych. Czy istnieje jakiś program który może pomóc w zaistniałej sytuacji ? dodam że android mam w wersji 4.0.3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Do wysyłania MMSów musisz mieć poprawnie skonfigurowany APN do internetu oraz włączony przesył danych. U mnie z tego APN MMS telefon w ogóle nie korzysta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dodałem ten APN bo taki znalazłem w internecie dla Play. bo tak czy siak do mnie mms nie docierały. taki też podał mi Facet z infolinii w HTC. powiedział że jeśli z takim APN nie działa mi wysyłka i pobór MMS to niestety nic nie da się zrobić. A jak nic nie da się zrobić to pozostają koledzy z forum.android.com.pl :) Powiedział że jedynym rozwiązaniem które widzi o którym nie powinien wspominać to reinstalacja systemu przy czym tracę gwarancję.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz poprawnie ustawiony P4 Internet oraz włączoną transmisję danych?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak internet mi działa bez żadnego problemi i przez sieć i przez WiFi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Powiedział że jedynym rozwiązaniem które widzi o którym nie powinien wspominać to reinstalacja systemu przy czym tracę gwarancję.
    :facepalm: Za debilizm ludzi z infolinii powinni na Syberię wysyłać.

    Masz play sprawdź na innej karcie czy przyjmie( inny operator). Z dobrze działającym fonem też miałem tak że mms nie dochodziły a oni pisali że wszystko dobrze po ich stronie. Na karcie od T-mobile wszystko działało jak powinno.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A nie lepiej zgłosić się do salonu play, a oni wszystko ustawią ? Ew pokombinuj jeszcze z sterownikami które Oni przysyłają, INTERNET i MMS w 2 wiadomościach, jeśli dobrze pamiętam wiadomość wysyłało się pod numer 9999 ale nie pamiętam jakiej treści...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rain86

    Ja posiadam HTC ONE S z Vodafone UK i zrobiłem tak:

    1 kasujemy wszystkie punkty apn:

    (klawisz menu to cztery poziome linie tuż pod wyświetlaczem pomiędzy symbolem domku i strzałki "w lewo" )

    proszę wejść: menu --> ustawienia --> sieci zwykłe i bezprzewodowe --> sieci komórkowe --> punkty dostępwe --> (menu) Resetuj do ustawień fabrycznych

    2 po usunieciu tych punktów uruchomic jeszcze raz telefon!

    3 ustawienia internetu dla PLAY

    4 proszę wejść: menu --> ustawienia --> sieci zwykłe i bezprzewodowe --> sieci komórkowe --> punkty dostępwe --> (menu) nowy APN

    5 Nazwa: Internet

    6 APN: internet

    pola użytkownik i hasło proszę pozostawić puste

    7 typ APN: default

    8 proszę zapisać ten APN poprzez naciśnięcie klawisza menu i wybranie opcji zapisz APN

    Opcji których nie zamieściłem nie modyfikujemy

    To wszystko jeżeli chodzi o internet - proszę spróbować się połączyć z jakąkolwiek stroną internetową

    musi działać

    teraz ustawimy jeszcze raz APN mms

    1 jeszcze raz proszę wybrac opcję nowy APN

    2 proszę wejść: menu --> ustawienia --> sieci zwykłe i bezprzewodowe --> sieci komórkowe --> punkty dostępwe --> (menu) nowy APN

    3 Nazwa: MMS - proszę pisać dokładnie tak samo jak piszę. W sensie wielkość liter musi się zgadzać

    4 w polu APN proszę wpisać mms i nacisnąć ok

    5 pola użytkownik i hasło powinny być puste

    6 MMSC: http://10.10.28.164/mms/wapenc

    7 MMS Proxy: 10.10.25.5

    8 MMS port: 8080

    9 Typ Autentyfikacji: proszę wybrać PAP

    10 Typ APN: mms

    11 następnie wcisnąć klawisz menu i wybrać zapisz

    Jeżeli po wciśnięciu klawisza "menu" i po nim opcji "zapisz" nic się nie zapisze (tak było u mnie ) uruchomić ponownie telefon i powtórzyć tworzenie APN mms.

    wszystko działa, telefon w Play.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    "kluczową" rolę w działaniu MMS jest pole "typ APN: default" dla APN Internet. Miałem dużo problemów z konfiguracją a dodanie tamtego pola rozwiązało problem z niedziałającymi MMS'ami

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no sluchajcie mielil i mielil chyba 5 minut ale dostarczyl w koncu ten mms ! dzieki wielkie za pomoc rain86!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x