Skocz do zawartości
starcraft20

[ROM](AOKP B39) Dragon ICS V3.3.2 [1080p-MP4-AROMA] (17/06)

    Rekomendowane odpowiedzi

    no to super. właśnie instaluje ale nie wiem jaki efekt wybrać w aroma. Do wyboru stock, up down, mixed, twisted, dr, ics. i tu mam dylemat :/ ale już instalacja jest super, wgl wszystko super dopracowane

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja wybralem DRagon :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja ics :D strzelałem :) i do czego to jest tak ogólnie bo nie mam pojęcia :)

    bootanimacja :( kicha

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie jestem pewny ale chyba do animacji pulpitów głownych aczkolwiek 100% pewnosci nie mam bo nie testowalem innych hehe to tylko moj domysl

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    trzęba mieć najpierw root, bo coś mi nie idzie instalacja z CWM! :(

    trzeba mieć!!!!

    a co do romu no wygląd fajny, nareszcie jakaś zmiana jak dla mnie ale już mam pierwszy problem bo wi fi mi niedziała :( a dokładnie 5 ghz (kanał 12 i 13) przetestuje i dam znać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    OOOOO czyzby wkoncu moj telefon mial jakis pozytyw w porownaniu do twojego :) (mysle tutaj ze z niektorych ustawien EX na fluxi nie moglem kozystac jak Ty :P:)

    Prosze Root: http://download.chainfire.eu/174/CF-Root/SGS2/CF-Root-SGS2_XX_OXA_LPW-v5.5-CWM5.zip?retrieve_file=1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    OOOOO czyzby wkoncu moj telefon mial jakis pozytyw w porownaniu do twojego :) (mysle tutaj ze z niektorych ustawien EX na fluxi nie moglem kozystac jak Ty :P:)

    Prosze Root: http://download.chainfire.eu/174/CF-Root/SGS2/CF-Root-SGS2_XX_OXA_LPW-v5.5-CWM5.zip?retrieve_file=1

    z tym pozytywem to do mnie?? ale nie rozumiem o co chodzi :P a co do xxtweaks i ustawień, to nie każdy telefon lubie extremalne ustawienia a moje takie są

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    z tym pozytywem to do mnie?? ale nie rozumiem o co chodzi :P a co do xxtweaks i ustawień, to nie każdy telefon lubie extremalne ustawienia a moje takie są

    hehe tak tak , bo ja nie moglem skorzystac z tych ustawien co miales bo mi tel sie wyl :P musialem odrobine podbic te ustawienia w xxtwe :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no tak to jest, kolega może tylko o -25uv zmniejszyć bo więcej nie da rady :D no jak na razie jestem po wrażeniem naprawdę szybki jest, widać róznice miedzy rremix :D super

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    słów nie rzucałem na wiatr :) az sie dziwie czemu nikt mu wczesniej nie poswiecił tematu na forum , -25uv ? to widze nie mam zle bomi na -50 chodzilo , powyzej juz sie wylaczal jak wchodzilem na neta , podczas normalnego korzystania z telefonu bylo ok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x