Skocz do zawartości
convers.

Gry działające na SGS III

    Rekomendowane odpowiedzi

    Panowie czy wam też Mass effect: Infiltrator wyłącza się po około dziesięciu minutach grania od razu mówię że special przed włączeniem gry czyszcze pamięć ram i mam 450 mega zajętego .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Locke
    Panowie, mam problem z dwoma grami: Brothers in Arms 2 strasznie mi klatkuje, nie da się grać. Podobnie jest z Real Racing 2, co prawda tutaj obraz jest ok, ale dźwięki i muzyka lagują. Mam te gry z Google Play i Samsung Apps. Nie pomagają restarty. Rom: oficjalny XEO, najnowszy.

    Kiepska optymalizacja FTW... W sumie to o optymalizacji w przypadku naszych fonów nie powinniśmy w ogóle rozmawiać, bo to to samo, co Exynos 4210, który ma 2x większą moc w 3D niż wersja osadzona w Galaxy SII... A tymczasem jest sroga ♥♥♥♥♥♥♥ w niektórych grach, które po prostu klatkują. Real Racing 2 wyraźnie zwalnia, podobnie jest z Asphaltem 7 itp. Na chwilę wgrałem ROM Siyaha i po podkręceniu GPU do 600 MHz i ustawieniu proca na 1600 MHz gry zyskują dość wyraźnie na płynności, ale czy naprawdę 1.4 GHz Quad i najszybszy dostępny GPU dla Androida nie radzi sobie z niezbyt za********i graficznie grami? WTF?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ash

    Mnie tam na stocku w tych grach o których piszecie nic nie klatkuje ;)

    Wysłane z SGS 3 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Locke
    Mnie tam na stocku w tych grach o których piszecie nic nie klatkuje ;)

    Wysłane z SGS 3 za pomocą Tapatalk 2

    Ta, jasne. ;-) Sprawdzałem na dwóch GS3, białym i niebieskim. Każdy widzi co innego...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rain86

    @up

    Każdy widzi to co chce widzieć ;) nie zmienia to jednak faktu, że gry klatkują i tyle - tak samo było po premierze sgs II - na iOS wszsytko ładnie chodziło a sgs II łapał niezłe lagi np w Modern Combat 3 - pamiętam to chyba była 5 misja (ucieczka na ciężarówce) lagi tak straszne, że nie dało się grać. W sgs III też się zdarzają ścinki - asphalt 7 - trasy w nocy tu widać ładnie spadki płynności animacji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podziekuj gameloftowi...a nie samsungowi.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pablov6

    Panowie gdyby samsung wykorzystał 100% swojego cpu to byłby mocny sprzęt ale bateria by zaraz padła :D

    Ja też widzę czasami spadek fps'ów w Asphalt 7 ale tylko w niektórych momentach co też się zdziwiłem że taki sprzęt i potrafi gra spowolnić ale tak jak mówię to nie wina naszego S3 tylko producentów że źle optymalizują gry i teoretycznie na o wiele słabszym sprzęcie ta gra mogła by nawet bez zacinki pójść jeśli by do perfekcji z optymalizowali.

    Kto wyżej pisał że na srajfonie chodzą płynnie a czy nie zastanowiłeś się że iphone ma tylko jeden model który producent dokładnie optymalizuje i wszystko płynnie i cacy śmiga post-143174-14255710056337_thumb.gif

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    EmCii

    Asphalt 6 na Ipod Touch 4g też już laguje po tym jak wydali wersję dostosowaną do 4s

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kto wyżej pisał że na srajfonie chodzą płynnie a czy nie zastanowiłeś się że iphone ma tylko jeden model który producent dokładnie optymalizuje i wszystko płynnie i cacy śmiga

    I za to duzy plus dla Apple'a. Haterzy podniecaja sie ile to gigaherzow, rdzeni i ramu maja ich samsungi (przyklad), a konczy sie na tym ze maja 2x mniej fps'ow niz userzy iphone'ow. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pablov6

    Jak by Samsung miał tylko S3 (raczej tylko serię Galaxy) a nie kilkadziesiąt modeli to byłaby identyczna sytuacja :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x