W przepisach nie ma mowy o tym ile musi trwać naprawa GWARANCYJNA, jeśli nie jest to zawarte w karcie gwarancyjnej, a z tego co pamiętam (moge się mylić) w HTC nie ma takiego zapisu.
No chyba, że to są wewnętrzne procedury sieci Play?
Kolego połowicznie masz rację. Natomiast zgodnie z wyrokiem sądu jeśli w regulaminie serwisowania nie ma napisane ile może trwać naprawa/ zgłoszenie usterki czy czas ten jest podano jako nieokreślony to przyjmowany jest czas 14dni kalendarzowych. Po takim czasie możesz ubiegać się o zwrot należności zapłacony za towar, wymianę na nowy/taki sam jaki zakupiłeś bądź rekompensatę w postaci obniżenia ceny produktu zakupionego przez Ciebie. W/w punkty nie przysługują Ci jeśli zostałeś poinformowany o dłuższym terminie naprawy/serwisowania i się z tym zgodziłeś np podpisem pod dokumentem bądź co gorsza rozmową telefoniczną na którą nie masz potwierdzenia.
Ogólnie przepisy stanowią że:
-sprzedawca w ramach gwarancji/rękojmi (dotyczy zakupu od firmy poprzez firmę) ma 14 dni na rozstrzygnięcie Twojego zażalenia odnośnie wady sprzętu
- następnie ma 14dni na to aby wadę usunąć w postaci naprawy (z wpisem do książki gwarancyjnej)
- po upływie tego czasu przysługuje Ci prawo do wymienionych przeze mnie przywilejów jako niedotrzymanie warunków gwarancji/rękojmi.