Skocz do zawartości
GPKrzychuXxX

Czy istnieje możliwość wymiany srebrnej ramki wokół ekraniku ???

    Rekomendowane odpowiedzi

    lazer8

    Witam,

    Dzisiaj przy przedłużeniu umowy w plusie, kupiłem galaxy s3.

    Przy odbiorze przesyłki (przy kurierze) nie zwróciłem na to uwagi... może dlatego, że była folia na wyświetlaczu.

    Jednak godzinkę później (jak zdjąłem folię) zauważyłem coś takiego (oceńcie sami)

    post-155591-14255708272906_thumb.jpg

    post-155591-14255708276433_thumb.jpg

    post-155591-14255708279905_thumb.jpg

    Jak dla mnie jest to irytujące... telefon za tyle kasy...

    Powiem szczerze, że bardzo to widać.

    Praktycznie nie czuć tego "pod palcem" ale wyjątkowo mnie to denerwuje... >:(

    W sumie to nie wiem czy atakować najpierw serwis czy może plusa?

    Mój HTC HERO po 4 latach używania wygląda lepiej...

    Edytowane przez Patrol1987

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lazer8

    Telefon poszedł do serwisu. ŻAŁOSNE to jest! miałem go może z 15h.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    XII

    Masakra :przestraszony: wygląda to tak jakby ktoś śrubokrętem poważał digitizer (szybkę) w celu jego demontażu. Mam podejrzenia, że to egzemplarz po serwisowy. W Polsce wszystko możliwe... :muqq:

    Życzę szybkiego i pozytywnego rozwiązania tej sprawy!

    Mam nadzieję, że któryś mod tego tematu nie wywali - ludzie powinni to widzieć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lazer8

    niestety... najgorsze jest to, że nie dostałem go za 1zł... dosyć dużo zapłaciłem za niego. Nie przypuszczałem, że jak ściągnę folię z wyświetlacza to zobaczę takie coś. Dodam, że Pani w Plusie nie była zbyt miła jak to zobaczyła. Powiedziała mi, że przy telefonie wziętym na firmę nie przysługuje jego wymiana.

    Spisała kartę naprawy, zaznaczyła rękojmię...

    Dostałem też odpowiedź z SAMSUNG POLSKA:

    "Zgodnie z piątym punktem warunków umowy gwarancyjnej, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu takie jak zalanie, czy uszkodzenia mechaniczne, w tym pęknięcie obudowy czy wyświetlacza, rysy oraz przetarcia nie są objęte ochroną gwarancyjną. Pozostaje więc jedynie odpłatna naprawa uszkodzenia.

    W takiej sytuacji sugeruję skonsultować się ze sprzedawcą w celu wymiany lub naprawy urządzenia. "

    Dopiero się zdenerwowałem. Wychodzi na to, że SAMSUNG GALAXY S3 nie powinien być w ogóle wyciągany z pudełka.

    Żałuję teraz, że przy odbiorze telefonu nie zdjąłem od razu folii...

    Wychodzi na to, że przez kolejne 14 dni będę bez telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    XII

    :przestraszony: no niestety te uszkodzenia nie powstały w fabryce na 100% tak jak pisałem wyżej wygląda mi to na ingerencję płaskim narzędziem, np. śrubokręt. Sprawa ciężka do udowodnienia, że to nie Ty jesteś sprawcą, a w naszej kochanej Polsce to wiesz jak jest - z pewnością nawet producent się w tym temacie nie wypowie bo "nasi serwisanci" nie dadzą im na to szansy...

    Ty jako firma nie masz możliwości zwrotu w ciągu kilku dni od zakupu?

    Skoro kupiłeś przez internet (kurier) to wydaje mi się, że jest opcja zwrotu (bez podawania przyczyny) - i wcale nie musiałeś oglądać telefonu przy kurierze, a oni wcale nie mają podstaw do tego, żeby nie uznać Ci gwarancji tak naprawdę... :przestraszony: masakra.

    edit: nie mogę się jakoś powstrzymać

    Ja osobiście bym im to rzucił na stół i powiedział by sobie w d...ę wsadzili i bym wyszedł.

    K....a kupić nowy sprzęt za tyle siana i mieć takie coś... omfg to jest normalnie nie do opisania.

    Edytowane przez XII

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yogis

    Telefon można zwrócić bez podania przyczyny przy zakupie na odległość ale tylko w przypadku gdy jesteś konsumentem a nie przedsiębiorcą.

    Przykra sprawa, ja też, wściekł bym się.

    Myślę, że trzeba szukać pomocy gdzieś wyżej w tej sprawie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lazer8

    Ja go kupiłem przez konsultanta - bezpośrednio z plus gsm.

    Teraz nawet nie mogę się do nikogo dodzwonić. Próbuję od samego rana ale na marne.

    Wszyscy konsultanci zajęci albo sygnał się rozłącza i du*a.

    Jedno jest pewne, że już nie przedłużę umowy w plusie. (a mam u nich sporo numerów)

    Tak szczerze to wygląda to na wadę fabryczną. Ten ubytek jest tak jakby zalany szkłem przedniej obudowy. Nie czuć w dotyku tego... Jeśli chodzi o prawy róg to widać tak jakby ten ubytek był "nadlany" - nie wiem jak to nazwać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Miła wiadomość dla tych, którzy mają problemy z ramkami i ogólnie z obudowami. Czytałem, że wygląda to tak, że jakby pękało coś pod lakierem..a dopiero później było widoczne na obudowie.. uzewnętrzniało się..wiec problem jakby ma swoje miejsce pomimo użytkowania telefonu. Na Tweeterze pojawiły się informację jakoby Samsung w Holandii akceptował naprawy tego typu na gwarancji.

    SamMobile ‏@SamMobiles

    Statement Samsung Holland Cracks will be repaired under Warranty ! NICE ! #Samsung blog later online ...

    HOT: Casing problems Galaxy S III under guarantee | SamMobile

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ragalg1

    U mnie wlasnie zauwazylem takie cos w gornym prawym rogu. Telefon mam od poniedzialku i na pewno mi nie upadl a nic podobnego tylko bardzo malo widoczne. Byc moze to faktycznie jakies laczenie.

    Wysłane z mojego GT-I9300

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ją jak się przyjrze to w każdym rogu coś takiego mam. Zobaczymy co będzie się z tym działo..

    Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x