Skocz do zawartości
mangus

Tworzenie/edycja ROMu /kompilacje kerneli - Pytania/Problemy/Kompendium wiedzy

Rekomendowane odpowiedzi

mangus

Witam wszystkich użytkowników forum! ;)

Na forum jestem już od jakiegoś czasu- raczej biernie.

Z zawodu jestem przyszłym informatykiem, jestem w 4 klasie technikum informatycznego, mówiąc może troche grubiańsko- jestem w tym dobry ;)

Od niedawna interesuję się Androidem.

Chciałbym pójść krok dalej,

Bawić się w portowanie romów, ich modyfikowanie etc.

Szybko chłonę wiedzę. Jednak jestem takim troche laikiem, lubie eksperymentować, jeżeli mam od czego zacząc, na czym się oprzeć.

Jedyna wiedza jaka mi potrzebna to jak działa system android. Co za co jest odpowiedzialne, czemu to działa tu, a czemu nie tam, z resztą dam już sobie sam rade, jeżeli nie-mam was. :)

Jeżeli macie jakies dokumentacje, wskazówki, poradniki, narzędzia to proszę o pomoc ;)

Mam co potrzebne, ubuntu 10.10 (moim zdaniem najlepsze).

No i mój piękny ukochany GT540 :D

Moja biegłość javy to dobry-, c++ dobry.

Interesuję się tym, więc myślę że mógłbym być dobrym devem ;)

Jak Wy zaczynaliście zabawe z Androidem? Mile widzę wasze osobiste doświadczenia :)

Pozdrawiam.

Dominik.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Naprowadzę Cię na temat, który już jest. http://forum.android.com.pl/f200/nauka-budowy-romu-87263/

Ogólnie to dotyczy on LG GT540, no ale jak chcesz na jakiś inny to w sumie wystarczy, że użyjesz inne źródła (oczywiście pod telefon, na który będziesz portował).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    mangus

Dziękuję ;) mam już coś na początek.

Piszcie piszcie!

Można to później zerbać do kupy i zrobić jakiś poradnik dla innych- podobnych do mnie.

Pozdrawiam

Dominik :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Do tego - z tego, co się nauczyłeś w technikum to Ci się nic nie przyda do portowania ROMów. (wiem, bo także jestem w 4 tech info).