Skocz do zawartości
Adi800

Zakup milestone 2 , początkowe pytania odnoszące się telefonu.

Rekomendowane odpowiedzi

Adi800
    Napisano (edytowane)

Cześć

Wkrótce zamierzam kupić milestone 2(lub nie) i mam pare pytań odnoszących się jej jak i nie tylko ;)

- Czy opłaca się ją w ogóle kupować, czy jakiś podobny zamiennik? (z tego co widziałem dużo osób miało problem z klawiaturą qwerty)

- Czy ta mm2 się opłaca za tą cenę ? Motorola Milestone 2 QWERTY Android NOWY! SKLEP! (2432377584) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chyba, że ktoś ma jakąś ciekawszą ofertę :)

- Czy dopłacić tą 1OO i być w posiadaniu polskiego menu, czy poradziłbym sobie z tym samemu? (jedynie, gdzie z czymś takim miałem styczność to zmiana softu w moim samsungu jet, poza tym jestem kompletnie zielony )

Narazie tyle, jak mi się coś przypomni będę edytował :)

Pozdrawiam Adi

Edytowane przez Adi800

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lepiej weź sobie HTC DESIRE Z lub jak Ci nie zależy na qwerty to SGS :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Adi800

Jakiś szczególny powód dla którego ma być Desire Z? Na qwerty mi zależy , a z tego co widzę Milestone 2 jest wyżej oceniana od HTC :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kupilem Motorole Milestone 2 jakis tydzien temu, dokladnie z tej aukcji, paczka przyszla bardzo szybko, wszystko fajnie, takze jak jestes zdecydowany to kupuj, ja sie nie zawiodlem. Zastrzezenia mam tylko do karty dolaczonej w zestawie, 8gb class 2, nie muli, ale jak cos chcesz wrzucic na karte to idzie jak krew z nosa. Kupilem juz 16gb class 10 takze jakos to bedzie.;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Adi800

Także kwestia czasu i też kupuję ;) A co z polskim menu? Sam wgrywałeś czy dopłacałeś?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wgrywalem i nie doplacalem, nie przeszkadza mi w ogole to ze jest po angielsku

Udostępnij tę odpowiedź