Napisa艂em do supportu samsunga:
Witam,
posiadam telefon Galaxy S (model niebrandowany, 8GB, zakupiony w Polsce)
od kilku dni nie dzia艂a poprawnie funkcja synchronizacji kontakt贸w
Facebook'a z ksi膮偶k膮 telefoniczn膮 telefonu. Synchronizacja kalendarza FB
dzia艂a poprawnie. Nieco mniejsze problemy wyst臋puj膮 zaplikacj膮 Twitter,
w kt贸rej nie synchronizuj膮 si臋 tylko obrazy u偶ytkownik贸w. Zaznaczam i偶
nie mam zainstalowanych aplikacji firm trzecich i korzystam tylko z
wbudowanych kont kontakt贸w. Ca艂kowity reset (hard reset) telefonu nie
przyni贸s艂 poprawy. Posiadam firmware w wersji:PDA:I9000XWJFB, PHONE:
I9000XXJF5, CSC:I9000OXXJF5
i otrzyma艂em nast臋puj膮c膮 odpowied藕:
W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dzi臋kujemy za kontakt. W odpowiedzi na zg艂oszenie pragniemy
poinformowa膰:
W tej sytuacji proponuje kontakt z lokalnym serwisem GSM w celu
aktualizacji telefonu do najnowszej wersji. Po aktualizacji telefon
powinien prawid艂owo komunikowa膰 si臋 z portalami spo艂ecznosciowymi. Spis
serwis贸w odnajdzie Pan pod poni偶szymi linkami:
www.ccsonline.pl
www.regenersis.pl
Z ch臋ci膮 udzielimy odpowiedzi na ewentualne nast臋pne pytania.