Skocz do zawartości
masi0

Synchronizacja z Facebook kaput :(

    Rekomendowane odpowiedzi

    masi0

    od paru dni nie chce mi sie synchronizowac z FB :(

    komunikat typu "podczas synchronizacji wystapily problemy"

    wykasowalem juz co sie dalo (cache, data), wgralem 2 rozne romy - to samo

    wykasowalem i zaimportowalem kontakty od nowa i nic :(

    jakies propozycje jak to rozwiazac?

    synchro przez aplikacje FB dziala ale nie wgrywa zdjec...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam ten sam problem. W piątek 06.08.2010 jeszcze mi działało. Potem zainstalowałem aplikację Facebook z AndMark. W ustawieniach Konta i synchronizacja pojawiły mi się 2 konta Facebook - myślałem, że to błąd, więc wykasowałem jedno. Razem z nim zniknęły wszystkie facebook'owe kontakty z kontaktów telefonu.

    Próbowałem usuwać konta, czyścić dane, przywracać ustawienia fabryczne - bez rezultatu. Myślę, że padł jakiś protokół synchronizacji po stronie Facebook'a i niebawem go naprawią, ale to tylko moje pobożne życzenie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam to samo, pare dni temu miodzio dzialalo a teraz lipa, ten sam blad co Wy macie.

    moze problemy z facebook a nie u SGS

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dexter

    Próbowałeś użyć różnych wersji tej aplikacji?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może to głupie pytanie, ale mam Androida od 2 tygodni i nie wiem jak pobrać starszą wersję. Proszę o wskazówkę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie to samo. Błąd podczas synchronizacji kontaktów z FB :/ Co dziwne reszta funkcjonalności FB działa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dalej Wam nie dziala? :/ moze ktos moze cos czytal na innych forach?

    a moglby ktos to sprawdzic na androidzie 2.2.? albo na jakimkolwiek sofcie i potwierdzic, czy komukolwiek dziala?

    nie wiem, czy to ma cos wspolnego, ale jak wejdziecie na strone facebook > konto > ustawienia konta > Facebook Mobile > Aktywuj wiadomości SMS z Facebooka, to nie ma Polski, a kiedys byla

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=749826 caly temat, ten sam problem

    Edytowane przez plonek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Napisałem do supportu samsunga:

    Witam,
    posiadam telefon Galaxy S (model niebrandowany, 8GB, zakupiony w Polsce)
    od kilku dni nie działa poprawnie funkcja synchronizacji kontaktów
    Facebook'a z książką telefoniczną telefonu. Synchronizacja kalendarza FB
    działa poprawnie. Nieco mniejsze problemy występują zaplikacją Twitter,
    w której nie synchronizują się tylko obrazy użytkowników. Zaznaczam iż
    nie mam zainstalowanych aplikacji firm trzecich i korzystam tylko z
    wbudowanych kont kontaktów. Całkowity reset (hard reset) telefonu nie
    przyniósł poprawy. Posiadam firmware w wersji:PDA:I9000XWJFB, PHONE:
    I9000XXJF5, CSC:I9000OXXJF5

    i otrzymałem następującą odpowiedź:

    W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
    dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
    poinformować:
    W tej sytuacji proponuje kontakt z lokalnym serwisem GSM w celu
    aktualizacji telefonu do najnowszej wersji. Po aktualizacji telefon
    powinien prawidłowo komunikować się z portalami społecznosciowymi. Spis
    serwisów odnajdzie Pan pod poniższymi linkami:
    www.ccsonline.pl
    www.regenersis.pl
    
    Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nic to nie da, bo to nie diala tylko nam, ale ludziom z calego swiata, co potwierdza Forum XDA (link wyzej)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jakis sposob na to juz jest? SGS to moja nowa zabawka i nie powiem zeby mnie brak synchro z FB cieszyl. W takich chwilach patrze z nostalgia na zdjecie mojego Hero:P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x