Witajcie!
W nowym Samsungu Galaxy Y po tygodniu użytkowania przy normalnym działaniu systemu przestały działać przyciski "Home" i głośności. Wszedłem do trybu Recovery (czyli wg mnie przyciski działają, bo trzeba było nacisnąć Home,VolDown i wyłączanie), ale telefon nadal nie reagował (powinno być przemieszczanie po menu za pomocą VolUp i VolDown). Niestety telefon nie chciał już wyjść z trybu Recovery, nie pomagały restarty i wyjmowanie baterii. Oddaliśmy go więc do reklamacji (T-Mobile). Z gwarancji wrócił z pieczątką "Odmowa naprawy gwarancyjnej", w opisie "stwierdziliśmy zewnętrzną,nieautoryzowaną ingerencję na płycie głównej" i "gwarancja na urządzenie jest nieważna". Oczywiście żadnej ingerencji nie było. W serwisie przeinstalowali system (albo tylko zrobili wipe), teraz włącza się normalnie, ale przyciski dalej nie działają.
Czy ktoś miał podobne problemy? Co z tym zrobić? Można odwołać się od decyzji serwisu, ale oni sami są swoimi sędziami i jak nie przyznają się do błędu to dodatkowo zapłacimy coś około 100 zł za przesyłkę telefonu i ekspertyzę (zgodnie ze stroną Regenersis (Warsaw) - Aktualności ).