Skocz do zawartości
Kilerek

NaviExpert w Erze

Rekomendowane odpowiedzi

Na ile dostanę NaviExpert, jeśli wezmę Samsunga Galaxy I5700 w Erze. I czy w ogóle warto bawić się z NaviExpertem, czy lepiej zwykłą nawigację zainstalować.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A może warto trichę poszukac. Masz porównianie nawigacji na forum (byczy watek z ankieta), a reszte znajdziesz na stronie ERY

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możesz podesłać linki, jestem początkującym użytkownikiem i nie mogę znaleźć ani tego tematu, ani informacji na stronie ery.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Varius

Nie wiem czy draffterowi o ten temat chodziło ale tobie pewnie się przyda

http://forum.android.com.pl/showthread.php?t=2662&highlight=nawigacja

tu masz info o nawigacji.

A na przyszłość użyj szukajki - w górnym pasku menu jest.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

O ile dobrze pamiętam to licencja jest na miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ej czyli normalnie kosztuje to 24 zł miesięcznie a w T-mobile mamy za 9 zł?? To możliwe, że aż o tyle taniej? :) Chyba zabiorę się za testy. Biorąc pod uwagę cenę zwykłej nawigacji (najtańsza 300 zł), to mamy 34 miesiące używania tego cuda. Biorąc pod uwagę, że może się zdarzyć, że w jakimś miesiącu akurat nam nie będzie to potrzebne i możemy nie wykupować abonamentu - dochodzi znowu kilka miesięcy.

Używa ktoś tego? Jak działa?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem normalne:

1. W T-mobile jest subskrypcja. Czyli raz udzielając zgody na użycie NaviExperta, jednocześnie udzielasz zgody na comiesięczne fakturowanie tej subskrypcji- czyli płacisz co miesiąc.

2. Wcześniej ERA oferowała każdemu klientowi pół roku nawigacji za darmo i jeszcze markę NaviExpert promowali: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=T9Ye_YcsHN0]YouTube - ‪ERA VPN Nawigacja‬‏[/ame]