Czy też dostaliście takowego maila, troszkę mi śmierdzi bo konta tego używam od 4 miechów i nagle mam potwierdzać je?
Szanowni Państwo,
Jak być może wiadomo Państwu z dotychczasowych relacji z bankiem, prawo europejskie wymaga, aby podmioty świadczące usługi płatnicze sprawdzały tożsamość swoich klientów. Firma Google opracowała procedury mające na celu spełnienie tych wymagań przy jednoczesnej ochronie i poszanowaniu poufności Państwa danych osobowych.
W celu zweryfikowania Państwa konta musimy uzyskać dodatkowe informacje o Państwa firmie, o podanie których nie zostali Państwo poproszeni podczas rejestracji.
Więcej informacji oraz instrukcje weryfikowania danych konta znajdują się na stronie jakiś tam link
Kiedy otrzymamy całą wymaganą dokumentację, skontaktujemy się z Państwem w ciągu dwóch do trzech dni roboczych.
Obecnie mogą Państwo akceptować nowe zamówienia i obciążać płatnościami za nie, jednak akceptowanie przyszłych płatności będzie możliwe dopiero wówczas, gdy otrzymamy wymagane informacje. Zgodnie z przepisami agencji FSA i standardami branżowymi nieprzesłanie żądanych informacji może spowodować opóźnienia w płatnościach.
Jeśli mają Państwo ogólne pytania dotyczące usług lub konta, prosimy odwiedzić nasze Centrum pomocy pod adresem http://checkout.google.com/support/sell/?hl=pl. A jeśli chcą Państwo skontaktować się z nami, prosimy o odpowiedź na tę wiadomość e-mail.
Z poważaniem,
Zespół usługi Google Checkout
Firma Google Payment Ltd podlega brytyjskiemu Urzędowi Nadzoru Finansowego i ma jego autoryzację. Firma Google Payment Ltd jest zarejestrowana w Anglii i Walii pod numerem 900008. Zarejestrowany adres firmy to Belgrave House, 76 Buckingham Palace Road, London SW1W 9TQ, United Kingdom.