Myślę,że nie ma reguły na działanie serwisu.
Mój dwudniowy telefon poszedł do serwisu 25.06.,już 28 był w CCS-tam kilka dni "przechodził czynności serwisowe,potem czynności testowe,a od prawie dwóch tygodni wisi informacja:złożony wniosek do o wymianę do producenta.I Samsung buja się kilkanaście dni,bo ktoś nie może podjąć decyzji o wymianie wadliwego telefonu.Telefon tylko gubił sieć wi-fi.
Dzwoniłem do Samsunga i miła pani powiedziała,że zgłoszenie jest przyjęte i trwają czynności.:-).
Tak,że uważam,że serwis CCS jest w porządku.Szybko próbowali usunąć usterkę,nie udało się i teraz Samsung powstrzymuje powrót mojego telefonu,tak jak w przypadku powyżej "oczekiwanie na części zamienne".Jeśli się sprzedaje tysiące telefonów,to części powinny czekać w serwisie.
Niechby nawet Samsung wyprodukował SGS4,to następnym moim telefonem będzie HTC.Właśnie przez lekceważenie klientów.