Skocz do zawartości
TomekCz

G1 - pierwszy ROM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Po używaniu przez jakiś czas iPhona powróciłem do mojego starego poczciwego G1. Przy pomocy dobrego kolegi siedzącego już dość długo w temacie Androida telefon został zrootowany i teraz oczekuje na pierwszy ROM. Zdecydowałem się na poniższy:

http://forum.android.com.pl/f88/2-2-g1-mt3g-mt3g1-2-dream-magic-chromatic-4-3-08-08-v4-3-apps2ext-19245/

Powiedzcie mi proszę w jaki sposób mam przeprowadzić instalację ROMu (niestety jestem kompletnie zielony a znajomy wyjechał i nie może pomóc).

Poniżej zamieszczam dane telefonu (z recovery mod):

DREA110 PVT 32B

HSPL10.95.3000

CPLD-4

RADIO-2.22.23.02

Recovery: RA-dream-v1.7.0

Bardzo prosiłbym kogoś zaznajomionego z tematem o pomoc w tej kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Krok po kroku:

1)Ściągnij i wrzuć ten ROM bez pośrednio na kartę pamięci(ważne - nie do żadnego folderu)

1.1) ściągnij spl od Haykuro (jest na forum)

2) Wyłącz telefon

3) Włącz go przytrzymując jednocześnie "domek" i "power" (trzymaj ten domek dopuki nie włączy ci sie recovery)

4) Wejdź do opcji Wipe i zrób wipe pierwszych czterech pozycji (klikasz na pozycje np wipe cache i wciskasz "domek" i tak po koleji)

5) Jak już zrobiłeś wipe wciskasz strzałkę wstecz

6) Wchodzisz do "flash any zip from sd"

6.1) Zaznaczasz spl od haykuro wciszkasz domek i się modlisz :)

6.2) Po instalacji spl klikasz "rebot now" jak ci zresetuje odrazu trzymasz domek by weszło ci do recovery znowu

6.3) klikasz "flash any zip from sd" i...

7) Zaznaczasz "chromatic 4.3 klikasz "domek" i czekasz aż kropki dolecą do końca. (Trwa instalacja)

8) Gdy skończy się instalacja klikasz. "Reboot now" i już :)

Teraz pierwsze długie uruchomienie i po sprawie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi