Skocz do zawartości
sir-greg

Serwis Regenersis

    Rekomendowane odpowiedzi

    Niestety jestem z tych którzy nie mają terminu naprawy określonego w gwarancji a przy okazji popełniłem błąd nie oddając go z tytułu niezgodności z umową. H1V trafił do Regenersis z powodu plam na wyświetlaczu i nie działającego powiadamiania wibracjami podczas otrzymania sms.

    Telefon oddałem 4 lipca w Play, 5 lipca zarejestrowany w Regenersis. Ponieważ do 14 dni nie otrzymałem żadnej informacji o przedłużającej się naprawie skontaktowałem się z serwisem Regenersis celem wyjaśnień, pracownik poinformował mnie, iż czekają na części zamienne (czytnik karty SIM - co było niezwiązane ze zgłoszonymi usterkami), termin dostawy wymaganych części przewidziany był wówczas na 27 lipca w sumie długo no ale da się przeżyć.

    30 lipca po ponownym telefonie do Regenersis otrzymałem informację że części dotarły (wspomniany czytnik karty SIM) a technicy zaraz zabierają się do naprawy mojego telefonu.

    Dzisiaj tj. 2 sierpnia 2012 r zadzwoniłem ponownie do serwisu Regenersis z pytaniem o stan naprawy, pracownik poinfomował mnie, że oczekują na części zamienne ....(dejavuu, czy co?), tym razem jak to Pan określił "coś związanego z obudową" a termin dostawy tego czegoś jest bliżej nieokreślony. Co Wy na to? :rotfl: Autoryzowany serwis HTC :)

    Autoryzowany serwis nie jest w stanie okreslić wszyskich mu potrzebych cześci do naprawy podczas pierwszych oględzin, chyba że coś spieprzyli po drodze, serwis na raty, tego jeszcze nie przeżyłem :zdegustowany:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mojego Neo V w 2 dni poskładali, poleciał z usterką wejścia słuchawkowego a wymienili też głośnik od rozmów na który się nie skarżyłem.

    Wpisz tu swój IMEI i zobacz jaki masz stan naprawy Regenersis (Warsaw) - Informacje o naprawie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziwne, ja 9go lipca oddałem mój One V, termin dostawy części określili na 26go lipca.

    Odesłali już naprawiony telefon, dziś trafił do ContactTel w Gliwicach a jutro będzie do odbioru w salonie.

    Dziwi mnie to tym bardziej ,że też podobno "coś z obudową " zamawiali do mojego, to co oni zamówili dwie sztuki ?? :|

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    foxek

    Mój HOV zameldowany 24-07-2012 w Regenersis, czekam na postępy pracy. Narazie chyba nie ma się czym martwić bo opłynęło 9 dni, aczkolwiek powinni już coś w statusie zmienić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hiroes

    Zakupiony w salonie operatora czy sklepie? Przeczytaj umowę, u mnie jest kruczek, "w wypadku naprawy serwisowej czas oczekiwania do 3mc ;/" Ładnie się zabezpieczyli. Ale nawet jeśli nie poinformowali w 14 dniach to masz już prawo zgłosić skargę do rzecznika i po kłopocie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zakupiony w salonie operatora czy sklepie? Przeczytaj umowę, u mnie jest kruczek, "w wypadku naprawy serwisowej czas oczekiwania do 3mc ;/" Ładnie się zabezpieczyli. Ale nawet jeśli nie poinformowali w 14 dniach to masz już prawo zgłosić skargę do rzecznika i po kłopocie :)

    Jeżeli nie poinformowali o niczym w 14 dniach to znaczy , że przyznają reklamację na warunkach zawartych w umowie/karcie gwarancyjnej.

    Jeżeli w takowych dokumentach nie ma określonego czasu na naprawę to w tym przypadku określa go ustawa , która tylko w Polsce wśród całych krajów UE ma taką postać , że :

    - czas na ustosunkowania się do reklamacji 14 dni kalendarzowych ( w przypadku braku informacji traktuje się decyzję jako pozytywną )

    - czas na naprawę jeżeli nie jest określony umową/kartą gwarancyjną - MOŻLIWIE JAK NAJKRÓTSZY

    Czyli pozamiatane , jak poszperasz po necie to znajdziesz masę ludzi , którzy czekali do pół roku na telefon ;/ i z racji na dziwność naszego prawa nic z tym nie mogli zrobić ;/

    Edytowane przez bartocham
    literówka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pewnie zamawiają po 1 części i tak to wygląda, może H1V to nietypowy model ;/ nie rozumiem dlaczego za 1 oględzinami nie znaleźli wszystkich usterek, doślą "coś z obudową" wymienią a potem okaże się że jeszcze trzeba wymienić np "coś z antenką", zamówią na Taiwanie i będę czekał kolejny miesiąc;) W zasadzi tutaj ustawodawca się popisał, naprawawa nie może trwać dłużej niż okres gwarancyjny :super:

    @Johnny08pl

    tam sprawdzam co chwila, stan nie zmienił się od przyjęcia, tylko telefonicznie coś więcej się dowiedziałem, sami zadzwonić nie raczyli:zdegustowany:

    @Hiroes

    czytałem w temacie prawnym na kilku forach i sytuacja nie wygląda za ciekawie, pozostaje czekać nic więcej nie można zrobić, polskie prawo nie chroni poszkodowanych w żadnej dziedzinie. Napisałem zażalenie do HTC, odpowiedzieli że do 3 dni rozpatrzą moją sprawę a;)

    @bartocham

    te 14 dni o których mówisz dotyczy jedynie niezgodności z umową a nie naprawy w ramach gwarancji ;) napisałem na początku że popełniłem błąd oddając na gwarancji a nie tytułem niezgodności z umową :cool:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wfwawa

    Powiem tak, używam tego aparatu ze 2 miesiące, niestety zgapiłem się i na początku nie zwróciłem uwagi że szybka się odkleja - w ten sposób przekroczyłem termin 14 dni DOA kiedy wymieniają telefony na nowe. Jednocześnie mam typ gwarancji , która ma zapis o nieprzekraczalnym terminie 14 dni kalendarzowych na naprawę - to na plus. W HTC na początku nic nie wiedzieli o takich warunkach gwarancyjnych :-) . Teraz już określają to jako błąd w edycji warunków gwarancji. Oświadczyłem im że zakupując sprzęt zaakceptowałem warunki gwarancji na otrzymanym druku i zamierzam je egzekwować - zobaczymy co z tego wyniknie. Z drugiej strony ewidentnie HTC Polska "ubiera" klientów od operatorów w telefony niepełnowartościowe, które powinny być objęte akcją serwisową , wycofane z rynku lub wymienione od ręki. Jestem pewien że wielu użytkowników tego telefonu nie zwraca uwagi na 1-2 milimetrowe różnice w wklejeniu szybki - a użytkowanie telefonu z taką wadą na 100% w przyszłości przyspieszy padnięcie np. maty dotykowej, zawilgocenie , kurz pod szybką. U mnie krawędź i róg szybki wystaje tak niefortunnie że może spowodować pokaleczenie paluchów przy użytkowaniu. Jak piszecie o oczekiwaniu po miesiąc i więcej na usunięcie usterek w telefonach z nagminnie występującymi wadami fabrycznymi to uzmysławia mi to że żyjemy w kraju gdzie korporacje ( a zwłaszcza polscy managerowie goniący za wynikiem finansowym) traktują konsumenta jako zło konieczne po zakupie sprzętu. Pewnie że wszystko może się popsuć w trakcie eksploatacji natomiast uważam że w przypadku wad opisanych w tym wątku HTC nie postępuje w porządku i odbije się to na reputacji firmy. No i niestety polubiłem ten telefon pomimo wszystko...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    w ten sposób przekroczyłem termin 14 dni DOA
    A gdzie o tym DOA jest napisane? Czy to niepisana zasada HTC? Możesz oddać go w ramach niezgodności z umową i żądać wymiany na nowy (do 2 m-cy od zakupu art.9 ust), mają na rozpatrzenie 14 dni - art.8. Poczytaj na forach prawnych i bezpośrednio w ustawie. Edytowane przez sir-greg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety ja też nie mogę pochwalić Regenersis za ich obsługę. Oddałem 27.08.2012 swojego HOS po 4-ch dniach od zakupu bo nie wstawał. Na stronie nadal mam status w W trakcie obsługi serwisowej.

    30.08.2012 wykonałem tel na infolinie z zapytaniem co się dzieje. Uzyskałem odpowiedź od miłej pani, że "telefon jest w rękach techników."

    Kolejny telefon dn. 06.08 z zapytaniem czy coś wiadomo. Pani grzecznie mi odpowiada, że "nie ma żadnych informacji od techników". No trochę mnie to zadziwiło skoro wcześniej był w ich rękach!! Obiecała, że oddzwoni do mnie jeszcze tego samego dnia. Niestety tak się nie stało i ponownie w dniu dzisiejszym musiałem wisieć na ich infolinii aby uzyskać informację, że "nadal nie ma żadnych informacji i że na 100% ktoś do mnie zadzwoni".

    Już nie czepiam się o to, że nie ma informacji. Może mają masę zgłoszeń etc, ale kurcze jak już coś obiecują to chociaż niech zadzwonią, że z info "nie chciało nam się zaglądnąć do telefonu. Może uda się w przyszłym tygodniu".

    Jako, że bardzo lubię HTC będę w przyszłości unikać oddawania go do Regenersis i zgodnie z prawem mogę żądać wymiany produktu na nowy.

    Dziś jest 08.08.2012 mimo kolejnej obietnicy, że ktoś się ze mną skontaktuje to ja musiałem ponownie do nich dzwonić :(

    Napisałem do HTC maila na temat postępowania Regenersis. Odpisali w jeden dzień i nawet napisali jakie części zostały do niego zamówione. Kurcze, też tych wiadomości nie mogłem uzyskać bezpośrednio w serwisie:/

    Edytowane przez joecamel

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x