Skocz do zawartości
sir-greg

Serwis Regenersis

    Rekomendowane odpowiedzi

    Heh, no to dostałem odpowiedź od HTC że nie dostanę nowego telefonu (36 dni w naprawie!!!!) a serwis czeka na części z Tajwanu, kiedy przyjdą nie wiadomo... :idiota: Nie kupujcie HTC z uwagi na ich zapisy gwarancyjne!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam teraz podobny problem z serwisem Regenersis.

    Wysłałem im HTC Radar'a do naprawy, ponieważ po aktualizacji oprogramowania telefon nie czytał systemu (WP7.5) i zawieszał się na początkowym logo HTC.

    Telefon już jest w serwisie 10 dni i nic (Status naprawy: W trakcie obsługi serwisowej).

    Jeszcze dzisiaj spróbuję się do nich dodzwonić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    foxek
    Ja mam teraz podobny problem z serwisem Regenersis.

    Wysłałem im HTC Radar'a do naprawy, ponieważ po aktualizacji oprogramowania telefon nie czytał systemu (WP7.5) i zawieszał się na początkowym logo HTC.

    Telefon już jest w serwisie 10 dni i nic (Status naprawy: W trakcie obsługi serwisowej).

    Jeszcze dzisiaj spróbuję się do nich dodzwonić.

    Tylko dzwoń ja się tam dzisiaj pierwszy raz dodzwoniłem po 20 minutach, konsultantka miała wkońcu wolną linie, dodatkowo pisz na czacie z HTC.

    Oddałem One V 24 lipca do Regenersis i nic się w statsie nie zmieniało, kilka krotnie konsultowałem się z HTC na czacie i zabardzo nic to nie pomogło. Dzisiaj po rozmowie z Regenersis Pani powiedziała oczywiście jak to było na forum powtarzane że częsci nie ma i spowadzają z Tajwanu i ba nie wiadomo kiedy dolecą do w zeszłym tygodniu był tajfun w Tajwanie i burdel ponoć mają zresztą jak w całym Regenersis. Nie wytrzymałem i napisałem na czacie do HTC i trafiłem na kumającą bazę Panią i poprosiła o imei i napisała że dowie się kiedy części dojdą i zalatwi ten burdel. Narazie czekam na maila od HTC.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To samo właśnie zrobiłem.

    Miła pani z czatu HTC napisała, że wysłała prośbę o informacje szczegółowe i gdy tylko je otrzymają zostaną one wysłane mailem.

    ---------- Post dołączono o 14:24 ---------- Poprzedni post napisano o 14:24 ----------

    Poczekamy, zobaczymy...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ...Nie wytrzymałem i napisałem na czacie do HTC i trafiłem na kumającą bazę Panią i poprosiła o imei i napisała że dowie się kiedy części dojdą i zalatwi ten burdel. Narazie czekam na maila od HTC.
    Jak w Regenersis się nie dowiedzialeś to i HTC nic więcej nie wskóra. Moim zdaniem HTC nie ma żadnej siły przebicia, to że się udzielaja to ich dobra wola, w zasadzie każdy powinien dochodzić praw u sprzedawcy bo to z nim zawieramy umowę a nie z producentem.
    Niestety, na podstawie gwarancji można żądać tylko tego i tylko na takich zasadach, jakie przewiduje gwarancja. Skoro naprawa się przedłuża, może Pan zabrać nienaprawiony telefon z serwisu i zareklamować go do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Wówczas przysługują Panu roszczenia reklamacyjne na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - to jest wymiana towaru na nowy albo naprawy. Reklamację należy złożyć na piśmie jednocześnie wyznaczając termin na jej załatwienie. Po bezskutecznym upływie tego terminu będzie Pan mógł odstąpić od umowy i zażądać zwrotu gotówki (art. 8 ust. 4 wspomnianej ustawy). Odstąpienie również powinno być w formie pisemnej. Jeżeli sprzedawca zignoruje Pańskie żądanie, może Pan skierować sprawę do sądu polubownego przy Inspekcji Handlowej. Warunkiem jednak rozpoznania sporu przez ten sąd jest zgoda obu jego stron – zatem Pana jako konsumenta oraz sprzedawcy; uzyskanie zgody przedsiębiorcy należy do sądu. Aby wszcząć postępowanie należy złożyć wniosek, który jest bezpłatny. Jeżeli takiej zgody nie będzie, jedyną drogą dochodzenia roszczeń będzie droga sądowa czyli wytoczenie powództwa przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę sprzedawcy.

    Na przyszłoś nie korzystać z prawa REKLAMACJI, zgłaszać NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ, żadać wydania nowego albo zwrot gotówki. Wtedy maja 14 dni i kropka.

    Jak skutecznie składać reklamacje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem wam szczerze że tak czytam to powoli i powiem na cholere się męczycie ?

    Czekając te 36 dni np na saamą akceptacje .

    Zadzwońcie pod europejską infolinię poproście rozmowę z polskim konsultantem i poproście aby telefon był naprawiany np w Uk , bodajże możecie dowolny region świata zabrać .

    Pierwszy plus, czekacie 7 dni roboczych no góra + 2 jeśli chodzi o transport, 100% że telefon bez żadnych wyjaśnień czemu uległ zniszczeniu go przyjmują, części mają na miejscu wymieniają wszystko.

    Jak z wymianą na nowy telefon to nie wiem, ale wiem że naprawiają wszystko co tylko w umowie napisze pani konsultantka. A do packzi dołączacie tylko 2 papiery z poczty email`owej i gotowe .

    Niech ktoś spróbuje tak a nie pożałuje ..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hiroes

    Moja V'ka jest od 31.07 w regenersis i wpisując IMEI nagle wyskakuje mi, że teleofnu nie ma w bazie >:( Spotkał się ktoś z taką sytuacją?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rkl
    Moja V'ka jest od 31.07 w regenersis i wpisując IMEI nagle wyskakuje mi, że teleofnu nie ma w bazie >:( Spotkał się ktoś z taką sytuacją?

    mam tak samo...probowalem dzwonic do serwisu ale oczywiscie nie sposob zeby ktos odebral. Jutro dzwonie do HTC

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    foxek
    Moja V'ka jest od 31.07 w regenersis i wpisując IMEI nagle wyskakuje mi, że teleofnu nie ma w bazie >:( Spotkał się ktoś z taką sytuacją?

    Od 31.07 oddałeś w salonie czy osobiście w Regenersis? Salon z reguły aczkolwiek nie zawsze wysyła telefony po tygodniu zdarza się że po 2 tygodniach. Ja wysłałem sam kurierem DHL do Regenersis to po 2 dniach był widoczny na stronie.

    W mojej walce z Regenersis są w końcu duże postępy. Przypomnę telefon 24 lipca "widzialny" w Regenersis, wysyłane maile, oczekiwania na rozmowy, kontakt z HTC na czacie dał rezultat.

    Jak w Regenersis się nie dowiedzialeś to i HTC nic więcej nie wskóra. Moim zdaniem HTC nie ma żadnej siły przebicia, to że się udzielaja to ich dobra wola, w zasadzie każdy powinien dochodzić praw u sprzedawcy bo to z nim zawieramy umowę a nie z producentem.

    Na przyszłoś nie korzystać z prawa REKLAMACJI, zgłaszać NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ, żadać wydania nowego albo zwrot gotówki. Wtedy maja 14 dni i kropka.

    Jak skutecznie składać reklamacje.

    Niestety nie miałeś racji, po konkatcie z HTC po 2 dniach roboczych mail od Regenersis:

    " W związku z Państwa reklamacją dotyczącą w/w telefonu producent podjął decyzję o wymianie urządzenia.

    Zwracamy uwagę na fakt, że czynność wymiany urządzenia oznacza wymianę samego urządzenia (bez nowej baterii oraz innych akcesoriów zawartych w komplecie)."

    One V zniknął ze strony regenersis.pl. Dzwoniłem do Regenersis i konsultant powiedział że telefon jest właśnie przygotowywany do wysyłki.

    Dzięki za pdf z info o gwarancji tak na przyszłość będę miał.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rkl
    Od 31.07 oddałeś w salonie czy osobiście w Regenersis? Salon z reguły aczkolwiek nie zawsze wysyła telefony po tygodniu zdarza się że po 2 tygodniach. Ja wysłałem sam kurierem DHL do Regenersis to po 2 dniach był widoczny na stronie.

    W mojej walce z Regenersis są w końcu duże postępy. Przypomnę telefon 24 lipca "widzialny" w Regenersis, wysyłane maile, oczekiwania na rozmowy, kontakt z HTC na czacie dał rezultat.

    Niestety nie miałeś racji, po konkatcie z HTC po 2 dniach roboczych mail od Regenersis:

    " W związku z Państwa reklamacją dotyczącą w/w telefonu producent podjął decyzję o wymianie urządzenia.

    Zwracamy uwagę na fakt, że czynność wymiany urządzenia oznacza wymianę samego urządzenia (bez nowej baterii oraz innych akcesoriów zawartych w komplecie)."

    One V zniknął ze strony regenersis.pl. Dzwoniłem do Regenersis i konsultant powiedział że telefon jest właśnie przygotowywany do wysyłki.

    Dzięki za pdf z info o gwarancji tak na przyszłość będę miał.

    Jest dokladnie tak jak napisal foxek, najlepsze ze telefon na wymiane jest dosylany w czesciach do serwisu i dopiero skladany na bazie reklamowanego urzadzenia. Nie ma jak nowka od HTC :D

    Podejrzewam, ze i mnie czeka taka droga, ale skoro moje urzadzenie jest tam dopiero od 31.07 to jeszcze z tydzien poczekam...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x