Skocz do zawartości
sir-greg

Serwis Regenersis

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dzwoniłem dzisiaj do serwisu. Telefon nadal czeka na części (dziś mija 30 dzień od wysłania)

    Co do braku telefonu w bazie danych. Pytałem się ponieważ mój też zniknął. Kolo z infolinii powiedział ze padła im jakaś baza danych i muszą ją naprawić

    EDIT:

    Sprawdzanie statusu naprawy już działa

    Edytowane przez koniu82

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hiroes

    Już jest. dziś mija 17'nasty dzień. Nadal status bez zmian. Napisałem 2 dni temu maila do regenersis co o tym wszystkim myślę i bez odpowiedzi do dziś... Od zniesmaczenia do wkur.... :facepalm3:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    foxek

    Wyświetlił mi się numer listu przewozowego na regenersis.pl. Jak mogę sprawdzić gdzie jest przesyłka? Sprawdzałem na stronie DHL i wywalało błąd, może za wcześnie?

    Edit: Jest 11 cyfr jak wymaga DHL ale nie hula.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hiroes

    foxek zagubiłem się trochę ... tzn czekałeś miesiąc i teraz odsyłają naprawiony czy kompletnie nowy egzemplarz?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    foxek
    foxek zagubiłem się trochę ... tzn czekałeś miesiąc i teraz odsyłają naprawiony czy kompletnie nowy egzemplarz?

    Telefon kupiłem na allegro, babka dostała One V za 1zł po przedłużeniu umowy, po jakiś 3 tygodniach użytkowania występowały słynne wady tego telefonu. Odesłałem go kurierem do Regenersis, 24 lipca zameldował się w serwisie akurat DHL szybko go dostarczył. Następnie żadnych postępów w pracach do dnia dzisiejszego. Jak kilka dni temu dzwoniłem do Regenersis to powiedzieli że czekają na części z Tajwanu to tam tajfun jakiś był. 2dni temu kontakt z miły konsultantem na czacie i poprosił mnie o imei i napisał do Regenersis. Dzisiaj mail i nowy telefon sprawa jasna (stara bateria i akcesoria). Gdyby to trwało tydzień a nie 3 tygodnie to Regenersis byłoby świetne ale niestety tam jest taki burdel że szok. Powodzenia dla wytrwałych.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hiroes

    To gratuluję ;). Ja godzinkę temu rozmawiałem na chacie HTC, również spisał IMEI i ma dac znać... więc czekam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    "słynne wady tego telefonu" - jakie to wady ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    foxek

    Witam wszystkich użytkowników forum. a;)

    Po kilku dniach użytkowania HOV i przeglądania tego forum postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami.

    Mój HTC jutro jedzie do serwisu na ekspertyzę potrzebną do wymiany na nowy tytułem rękojmi (coś jak niezgodność towaru z umową ale dla firm).

    Oto powody: :facepalm1:

    Wady obudowy:

    1. Prawy bok obudowy telefonu posiada "grzbiet" który nie jest w osi na całej długości.

    2. Szybka wyświetlacza nie jest spasowana z obudową - występują szpary w miejscach:

    -górna krawędź (dodatkowo prześwituje światło diody ładowania)

    -prawy/górny róg

    -po bokach/na dole w sąsiedztwie przycisków systemowych (dodatkowo prześwituje światło podświetlenia tych przycisków)

    Inne wady:

    3. Telefon wyłączył się 4 razy podczas rozmowy ( w ciągu 3dni).

    4. Telefon wyłączył się podczas nagrywania filmu.

    5. Podczas rozmowy dźwięk ze słuchawki (earpiece) jest niestabilny "ucieka", przeszkadza w zrozumieniu osoby dzwoniącej.

    6. Podczas rozmowy dźwięk z głośnika (IHF) mocno przerywa, nie da się zrozumieć osoby dzwoniącej.

    7. Aparat robi zdjęcia przesycone barwą czerwoną - np: czerwone twarze osób (ustawienia aparatu standardowe).

    Wady występują w lokalizacji o dobrym zasięgu sieci GSM gdzie stary telefon HTC Wildfire działa idealnie.

    Telefon został zaktualizowany.

    Brak u mnie problemów z plamami na wyświetlaczu i zakłóceniami przy odtwarzaniu muzyki.

    Telefon pochodzi z sieci Play, oczywiście brak blokady sim-lock.

    Oto link do zdjęć obudowy:

    https://docs.google.com/folder/d/0B8wPfeuyqtKQcjNucmhheE9LdUE/edit

    W moim przypadku tylko wady fizyczne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hiroes

    jest pełno tematów na ten temat! min dlaczego mo one v musiał jechać do serwisu! >:( P O S Z U K A J

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    ja swój telefon telefon oddałem do Regenersisi pod koniec czerwca, do ewidencji serwisu wpisali go z 29.06. Telefon zgłaszałem z powodu wad audio, oraz lekko odstającej tylnej klapki (tej wysuwanej) po prawej stronie. Po 2 tygodniach od zaksięgowania telefonu wpis na stronie nie zmienił się, zadzwoniłem do serwisu. Konsultant poinformował mnie że czekają na części. Po dalszych kilku dniach sytuacja nie zmieniła się, a konsultanci dalej twierdzili, że czekają na części, tylko zmieniali wersję. W mailu do serwisu napisałem, że upłynął termin naprawczy, czyli 14 i zgodnie z umową powinni wymienić telefon na nowy. Odpowiedzi żądnej nie uzyskałem. Postanowiłem napisać do HTC. Przynajmniej dzięki nim mogłem się dowiedzieć czegoś więcej niż ściemniania, że czekają na części. Między czasie dzwoniłem do serwisu, w rozmowie z konsultantem powiedziałem, że napisałem do nich maila odnośnie wymiany telefonu, powiedział żeby w tytule napisać nr IMEI. Napisałem ponowne pismo, po kilku dniach napisano mi , że przyznano mi nowy telefon. W trakcie rozmów z konsultantami informowałem ich że pod koniec lipca wyjeżdżam. Nowy telefon wysłano dopiero 01.08, ale niestety z powodu mojej nieobecności i nie przekazaniu kurierowi mojego nr telefonu, odebrałem go dopiero dzisiaj 16.08. Telefon odebrałem, i cóż się okazało? Telefon ma tą samą wadę obudowy co i poprzedni.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x