Skocz do zawartości
sir-greg

Serwis Regenersis

    Rekomendowane odpowiedzi

    foxek sprawdzanie statusu w DHL działa często dopiero późnym wieczorem w dniu nadania albo dzień później rano :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Niestety nie miałeś racji, po konkatcie z HTC po 2 dniach roboczych mail od Regenersis:

    " W związku z Państwa reklamacją dotyczącą w/w telefonu producent podjął decyzję o wymianie urządzenia.

    Chyba dobrze że nie miałem racji;) Ale, ale...jest cień nadziei w mojej sprawie, otóż, HTC zadziało po tym jak wysłałem negatywną opinię do HTC (przysyłają na maila takie pierdoły czy dobra, miła obsługa, czy sprawa załatwiona...etc.). Zadzwoniła do mnie pani z HTC w sprawie ankiety, że ta ankieta idzie do centrali, że przeglądała moją wcześniejszą korespondencję, dopytała o parę szczegółów z obietnicą że skontaktuje się z Regenersis i oddzwoni....nie raz to słyszałem więc ok, zlewka....Dzwoni za 2 godziny z informacją, że po uzgodnieniach telefon dostanę nowy ale nie ma H1V na magazynie, czy może być w zamian H1S?...:oczy:, zgodziłem się oczywiście bez dwóch zdań, ale... potem dostałem telefon z punkt gdzie oddałem telefon że będzie wymieniony na nowy i że dostanę ten sam czyli H1V...w poniedziałek ma babka znowu zadzwonić zobaczymy :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rkl
    Chyba dobrze że nie miałem racji;) Ale, ale...jest cień nadziei w mojej sprawie, otóż, HTC zadziało po tym jak wysłałem negatywną opinię do HTC (przysyłają na maila takie pierdoły czy dobra, miła obsługa, czy sprawa załatwiona...etc.). Zadzwoniła do mnie pani z HTC w sprawie ankiety, że ta ankieta idzie do centrali, że przeglądała moją wcześniejszą korespondencję, dopytała o parę szczegółów z obietnicą że skontaktuje się z Regenersis i oddzwoni....nie raz to słyszałem więc ok, zlewka....Dzwoni za 2 godziny z informacją, że po uzgodnieniach telefon dostanę nowy ale nie ma H1V na magazynie, czy może być w zamian H1S?...:oczy:, zgodziłem się oczywiście bez dwóch zdań, ale... potem dostałem telefon z punkt gdzie oddałem telefon że będzie wymieniony na nowy i że dostanę ten sam czyli H1V...w poniedziałek ma babka znowu zadzwonić zobaczymy :)

    haha i tym sposobem ja dostane Twoj telefon a Ty moj :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zieciu

    Telefon odebrany przez regenersis 26.07 , zapytania odnośnie statusu naprawy że czekają na części, ponowny kontakt, łaskawie odpisali że niby części przyszły i oddają do pilnej naprawy. Dziś pisze ponownie do konsultanta HTC o status naprawy i co widzę że regenersis oczekuje na części!!! masakra jakaś kłamią po prostu ludziom, XXI wiek.

    Przed chwilą po 15 minutach dodzwoniłem się do infolinii Regenersis po czym dostałem informację że było kilka dostaw i Pani napisze pismo żebym załapał się do ostatniej dostawy części :-) SZAŁ ! ;]

    Edytowane przez zieciu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    haha i tym sposobem ja dostane Twoj telefon a Ty moj

    HTC potwierdziło, że będzie to H1S....zobaczymy:)

    Bez dwóch zdań, burdel mają w tym serwsie niemały, czekam ponad 2 tygodnie a miałem dostać nowy telefon ze stanów magazynowych, czyli zlecenie, kurier i za 3 dni u mnie, po tygodniu oczekiwania dzwonię i dowiaduję się "widocznie był ale ktomuś innemu został przydzielony"...to się grzeczenie pytam kiedy dostanę swój..."czekamy na dostawę", natrętnie ciągnę a kiedy będzie dostawa "nie wiemy" :) We wtorek minie 2 miesiące od oddania tel do serwisu... Szczęśliwie (chociaż to się okaże) zmienił się statu naprawy na "wydano" z nr DHL, czekam na informację z punktu...Czyżby to koniec naprawy? :rolleyes:

    Przygoda z H1V skończona, dostałem H1S, trochę dziwne bo bez pudełka i akcesoriów, jedyny ślad to wpis w gwarancję "wymiana" bez podanego nr imei...Do telefonu dołączony był protokół z wymiany, jedynie tam jest wzmianka o nr imei eSki.

    Edytowane przez sir-greg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zastanawiam się nad wysyłką swojego do serwisu, męczy mnie to ale nie mogę podjąć decyzji... moje wady są wręcz "minimalne". Ekran odstaje minimalnie na dole , prześwit delikatny jest tylko pod przyciskiem "Ostatnie aplikacje" i w gnieździe USB. "Poświata" widoczna tylko w całkowitej ciemności po lewej i prawej stronie na dole. Reszta jest jak najbardziej OK. I tutaj mam dylemat, wysyłać, nie wysyłać. Czy warto męczyć się i czekać, czy nie przyjdzie przypadkiem znów z tą samą wadą i zabawa od nowa, jak myślicie? Poradzicie coś? I pytanie z innej beczki, jak wysyłaliście to w jaki sposób? Tz. jakie opakowanie (oryginalne?), jak zabezpieczyliście itd.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sadek

    Witam ktoś sie orientuje co oznacza status naprawy "NN" po 10 dniach z "w trakcie obługi serwisowej" na "NN" dodatkowo numer listu przewozowego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arpus

    To, że telefon będzie jutro u Ciebie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak jest numer listu przewozowego to nie ma znaczenia - u mnie było urządzenie przygotowane do wysyłki a potem urządzenie w trakcie obsługi serwisowej ale z numerem przewozowym

    Sent from my Xperia Neo V using Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zastanawiam się nad wysyłką swojego do serwisu, męczy mnie to ale nie mogę podjąć decyzji... moje wady są wręcz "minimalne". Ekran odstaje minimalnie na dole , prześwit delikatny jest tylko pod przyciskiem "Ostatnie aplikacje" i w gnieździe USB. "Poświata" widoczna tylko w całkowitej ciemności po lewej i prawej stronie na dole. Reszta jest jak najbardziej OK. I tutaj mam dylemat, wysyłać, nie wysyłać. Czy warto męczyć się i czekać, czy nie przyjdzie przypadkiem znów z tą samą wadą i zabawa od nowa, jak myślicie? Poradzicie coś? I pytanie z innej beczki, jak wysyłaliście to w jaki sposób? Tz. jakie opakowanie (oryginalne?), jak zabezpieczyliście itd.

    Ponawiam pytanko, co o tym myślicie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x