Skocz do zawartości
sir-greg

Serwis Regenersis

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisz skargę do HTC Polska. Opisz całą sytuację, zażądaj wymiany telefonu i nie odpuszczaj. Ja walczyłem od czerwca do grudnia. Zaczęło się od wymiany płyty głównej (zdarza się). Niestety te jełopy nie potrafią tego telefonu złożyć po rozbiórce, no i się zaczęło. Po naprawie nie działał czujnik zbliżeniowy, więc jeszcze raz serwis. Po drugiej naprawie telefon był już zdewastowany. Od tego czasu korespondowałem tylko z HTC Polska, które podejmowało decyzje o wymianie telefonu na nowy egzemplarz. Niestety ich również Regenersis ma głęboko i każdy kolejny egzemplarz (sądzę, że złośliwie) posiadał więcej wad niż poprzedni. Za każdym razem przesyłałem szczegółowe zdjęcia prześwitów, niedokręconych i odstających częśći itp. Piąty egzemplarz postanowiłem zaakceptować mimo niewielkich wad, ponieważ wiem, że na nic więcej ze strony Regenersis nie mogę liczyć, a ten ostatni egzemplarz z niewielkimi wadami przysłali chyba przez przypadek. Ale i tak uważam, że warto walczyć jeżeli masz w złym stanie telefon. Przestrzegam jednak wszystkich, którzy chcieliby odesłać telefon do serwisu z jakiś błahych powodów. Telefon, który dostaniecie po naprawie lub po wymianie nigdy nie będzie tak spasowany jak ten z salonu lub ze sklepu. Piszcie skargi do HTC, to może dobiorą im się do tyłka. Życzę wszystkim powodzenia i cierpliwości.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    TYU38

    Dlatego wysylanie swojego sobie odpuscilem. Mam przeswity w okolicy prawego dolnego rogu, ale poza tym telefon smiga idealnie. Poki co sie nie powiekszaja (albo sobie tak wmawiam), wiec po co ryzykowac.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fate

    Hmmm.... to ja wysłałem przez salon play 22 grudnia i 4 stycznia tel już miałem z powrotem. Wymienili wszystko, wyświetlacz, głośniki, baterię. Telefon jak nowy bez wad ;-) zero problemów co mnie osobiście mile zaskoczyło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no to tylko pogratulować Fate. Ja dalej czekam.... A telefonu jak nie było tak nie ma (chyba przez Tajwan go do Krakowa z tych Janek wiozą)... Zobaczę na własne oczy co zrobili (właściwie czego nie zrobili) i zrobię z nimi porządek... Czy po naprawie dostaje się jakiś "log" co było robione z telefonem i odniesienie do wszystkich zgłoszonych problemów/usterek?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Czy po naprawie dostaje się jakiś "log" co było robione z telefonem i odniesienie do wszystkich zgłoszonych problemów/usterek?

    Tak. Dostaje się. "Wymiana płyty głównej". Nawet gdybyś wysłał ze względu na uszkodzone opakowanie. :DDD Wierz mi, trzeba mieć dużo cierpliwości i czasu na walkę z nimi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki (bardzo pocieszające) no nic niech wiec ten "serwis" zacznie się zbroić w cierpliwość ;) Chociaż zamierzam walczyć z nimi na argumenty a nie na czas i cierpliwość :cwaniak:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Witam,

    dzisiaj dostałem informację, że HTC przychyliło się do moich wszystkich zastrzeżeń w stronę operatora (PLUS) oraz serwisu Regenersis. Telefon kupiłem z wieloma wadami i po 13 dniach wkur***** oddałem do PLUS, żeby mi łaskawie oddali za niezgodność z umową (tel. brałem na moją firmę)... i co? I kretyn z PLUS nie potraktował tego jako niezgodność ale jako naprawę...

    Udałem się do PLUS, żeby ich zje***, do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenckich i wysłałem masę maili do HTC. Do tego konsultowałem się z HTC więc wszystko mam na piśmie (zapisałem rozmowy z chat'a).

    Dzisiaj tel. od HTC, że dostanę nowy telefon. Jednak moje zdziwienie... są jeszcze produkowane One V? Czy to będzie leżak magazynowy czy składak ale nazwany nowym telefonem?

    Proszę o odp. Jak kurier dojedzie dam znać w temacie.

    Przypomnę, że telefon sam się wyłączał, grzała się bateria okropnie (po 30min. rozmowy parzyła dosłownie), karty pamięci nie wykrywał no i trzaski i pogłosy w słuchawce.

    PLUS potraktował mnie jak śmiecia (nic nowego). Dam znać jaki dotarł One V.

    Pozdrawiam.

    To jest śmieszne, Regenersis po ponad 3tyg. podjął decyzję, że jednak będą naprawiać telefon. Kazali mi tydzień temu odesłać wszystko co pozostało mi po nim czyli: pudełko, papiery i słuchawki. Dzisiaj wiadomość, że telefon może za 2-3tyg. do mnie wróci ale nie nowy tylko naprawiony.

    Sprawa po raz kolejny zgłoszona do HTC!

    Kpina, tak samo operator - PLUS. Oszuści!

    Edytowane przez linar10

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, mam problem z HTC One X i chciałbym oddać go drugi raz do naprawy.

    Oddałem go kilka miesięcy temu do pośrednika w Gdańsku, szybko wysłali go do serwisu i wymienili części. Problemem był brak łapania ostrości i nie został on rozwiązany mimo wymiany osprzętu foto-wideo, pewnie winny jest HTC ImageChip który odpowiada za ostrość aparatu.

    Dwa tygodnie temu napisałem do Regenersis (Warsaw) z pytaniami o naprawę, sposób testowania itp i zaproponowali mi abym wysłał telefon bezpośrednio kurierem do serwisu i trafi tym razem do działu technicznego aby dokładnie zbadali wadę aparatu.

    Niestety w telefonie pojawiła się kolejna straszna wada, problem z wybudzeniem. Przy próbie wybudzenia przyciskiem zasilania, ekran czasem pozostaje czarny i zapalają się tylko białe przyciski, w takiej sytuacji muszę próbować go wybudzić przyciskiem zasilania około 5-20 razy i ekran w końcu załapuje. Czasami ekran potrafi złapać "zawieche" i ponawia się problem z odpaleniem ekranu...

    Wiem, że muszę zamówić kuriera, wystarczy zadzwonić na 22 571 52 52 i powiedzieć, że chciałbym wysłać telefon do Regenersis? paczka ma być wysłana na ich koszt? nie potrzebuję żadnych danych płatnika?

    W co NAJLEPIEJ spakować telefon? rozumiem, że sam muszę go zapakować w folię i oryginalne pudełko od telefonu + zakleić taśmą? bo kurier będzie miał tylko naklejkę z numerem przewozowym czy jakoś tak.

    Pobrałem formularz zgłoszeniowy ze strony http://www.regenersis.pl/Images/zgloszenie4.doc , muszę go wydrukować ale nie wszystko wypełniać.

    Wypełniam: Data wysłania do serwisu, "KLIENT", INFORMACJE O SPRZĘCIE itp

    Tylko po co jest tam rubryka "PRZYJMUJĄCY DO NAPRAWY" tu chodzi o sytuacje gdy oddaje telefon w sklepie/do pośrednika tak?

    Potem dochodzę do rubryki GWARANCJA, RĘKOJMIA, NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ.

    Co NAJLEPIEJ wybrać i dlaczego? telefon pochodzi z Orange, umowa Biznesowa na firmę której działalność została tymczasowo zawieszona. Telefon posiadam mniej niż rok więc rękojmia dalej mi przysługuje? a może lepiej standardowo gwarancja?

    Niezgodność z umową jest tym samym czym rękojmia? różnica taka, że rękojmia dla firmy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dpiast

    Wysłałem mojego HOV bezpośrednio do Regenersis i kurde ciągle jeden i ten sam status już od ponad tygodnia:

    "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis"

    Dzwoniłem do nich żeby się dowiedzieć co i jak, czy czekają na części itd. a oni tylko skwitowali że mają na naprawę 2 tygodnie i tyle. :-/

    ehh...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lucek1

    Ja wysłałem swojego do naprawy: gubil zasięg, przyciski fizyczne ciężko chodziły, strasznie muli, ostatnio aplikacje zaczęły się same włączać, totalna wariacja. Pewnie na mój pech miałem również pęknięty wyświetlacz, no mnie to nie przeszkadzało w ogóle, jedna ryska mało widoczna, dotyk działał normalnie, i ten fakt napisałem że to moja wina i nie chce tego naprawiać, tylko usterki wymienione. Na to oni wysłali mi kosztorys z wymianą wyświetlacza za ponad 400 zł. Odpisałem im że nie chce wymieniać lcd, tylko żeby usunęli zgłoszone usterki. No i status zmienił się na telefon przygotowany do wysyłki. Z tego wynika że nic chyba nie naprawia. Telefon oczywiście wysłany do naprawy gwarancyjnej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x