Niestety ja też nie mogę pochwalić Regenersis za ich obsługę. Oddałem 27.08.2012 swojego HOS po 4-ch dniach od zakupu bo nie wstawał. Na stronie nadal mam status w W trakcie obsługi serwisowej.
30.08.2012 wykonałem tel na infolinie z zapytaniem co się dzieje. Uzyskałem odpowiedź od miłej pani, że "telefon jest w rękach techników."
Kolejny telefon dn. 06.08 z zapytaniem czy coś wiadomo. Pani grzecznie mi odpowiada, że "nie ma żadnych informacji od techników". No trochę mnie to zadziwiło skoro wcześniej był w ich rękach!! Obiecała, że oddzwoni do mnie jeszcze tego samego dnia. Niestety tak się nie stało i ponownie w dniu dzisiejszym musiałem wisieć na ich infolinii aby uzyskać informację, że "nadal nie ma żadnych informacji i że na 100% ktoś do mnie zadzwoni".
Już nie czepiam się o to, że nie ma informacji. Może mają masę zgłoszeń etc, ale kurcze jak już coś obiecują to chociaż niech zadzwonią, że z info "nie chciało nam się zaglądnąć do telefonu. Może uda się w przyszłym tygodniu".
Jako, że bardzo lubię HTC będę w przyszłości unikać oddawania go do Regenersis i zgodnie z prawem mogę żądać wymiany produktu na nowy.
Dziś jest 08.08.2012 mimo kolejnej obietnicy, że ktoś się ze mną skontaktuje to ja musiałem ponownie do nich dzwonić 🙁
Napisałem do HTC maila na temat postępowania Regenersis. Odpisali w jeden dzień i nawet napisali jakie części zostały do niego zamówione. Kurcze, też tych wiadomości nie mogłem uzyskać bezpośrednio w serwisie:/